Badania i trendy

badania-i-trendy-mainPoznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.

 

 

 

 

Badanie - Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych - III edycja - 2022 r. - Badania i trendy
Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
Direct Mail - kanał do zadań specjalnych - Badania i trendy
W raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, mogą Państwo przeczytać o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie. Z raportu dowiadujemy się z m.in., dlaczego warto pomyśleć o połączeniu fizycznych i cyfrowych kanałów komunikacji marketingowej (figital), a także o zdecydowanie pozytywnym nastawieniu polskiego konsumenta do komunikacji DM.
Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo! - Badania i trendy
Czy dziś kampania marketingowa musi opierać się na Facebooku i reklamach w Google? Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że nie.
Badanie - Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych - II edycja - 2021 r. - Badania i trendy
Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
Direct Mail - dodatek specjalny magazynu PRESS 2022 - Badania i trendy
3 edycja raportu PRESS. Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.