Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
W raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, mogą Państwo przeczytać o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie. Z raportu dowiadujemy się z m.in., dlaczego warto pomyśleć o połączeniu fizycznych i cyfrowych kanałów komunikacji marketingowej (figital), a także o zdecydowanie pozytywnym nastawieniu polskiego konsumenta do komunikacji DM.
Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
3 edycja raportu PRESS. Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.