Firma DataWise specjalizuje się w prowadzeniu analiz, integracji oraz gromadzeniu danych geomarketingowych. Oferta firmy obejmuje dane i narzędzia, które pomagają optymalizować procesy decyzyjne oraz planować działania strategiczne z punktu widzenia Klienta. Między innymi są to:
Baza LocIt, zawierająca informację o 7,9 mln budynków i punktów adresowych w Polsce wraz z określeniem szczegółowych parametrów każdego budynku:
- populacja i demografia (dane o liczbie mieszkań i liczbie oraz strukturze ludności dla budynków mieszkalnych),
- zamożność (model zarobków indywidualnych),
- dane dotyczące firm i podmiotów gospodarczych,
- dane POI – ponad 200 tys. obiektów użyteczności publicznej oraz sieciowych placówek handlowo-usługowych,
- współrzędne geograficzne dla ponad 7 mln budynków,
- kategoryzacja budynków i otoczenia.
Dane mogą zostać dostarczone również na poziome obwodów spisowych, rejonów statystycznych i innych dowolnych podziałów geograficznych Klienta.
Wskaźniki geoTGI, powstałe dzięki wspólnej inicjatywie z Instytutem Badawczym Millward Brown, opisujące preferencje i zachowania konsumentów.
Aktualnie dostępne wskaźniki dotyczą następujących kategorii:
- Media,
- Motoryzacja,
- Life style i aktywność poza domem,
- Posiadane dobra,
- Produkty finansowe,
- Telekomunikacja,
- Zakupy,
- Socjo-demografia.
Szczegółowa, aktualna lista wskaźników z wybranych kategorii dostępna jest bezpośrednio u Partnera.
Wskaźniki dostarczane są na poziomie dowolnego podziału administracyjnego Polski: województwa, powiaty, gminy, rejony statystyczne, obwody spisowe, a także w formie grid-ów (siatek kwadratów o różnych wymiarach „oczka” siatki) oraz innych dowolnych podziałów obszarowych zdefiniowanych przez Klienta.
Z rozwiązań i usług DataWise korzystają m.in. firmy z branż: telekomunikacyjnej, finansowej (banki i ubezpieczyciele), konsultingowej, FMCG i sprzedaży detalicznej.