Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

Bilboardy JCDecaux są widocznie nie tylko na ulicach miast, ale również na ulicach w Google Street View. Oznacza to, że wyszyscy reklamodawcy korzystający z bilboardów JCDecaux otrzymali w ten sposób darmową ekspozycję reklamową przez lata.

Kampania przeprowadzona przez Den Grafiske Branche pokazała, jak istotna może być kreacja w komunikacji z partnerami biznesowymi. W tym przypadku, projekt mailingu wzbudził zainteresowanie managerów ds. Marketingu i Komunikacji - grupy, do której szczególnie trudno dotrzeć bezpośrednio.

Kampania Direct Mail mająca na celu zachęcenie klientów do ponownego odwiedzenia hali MAKRO. Materiał reklamowy przygotowany został w formie personalizowanej przesyłki zawierającej list reklamowy, kupony rabatowe, bony lub ulotki.

Wartym zaznaczenia jest fakt, że firma tak mocno kojarzona z reklamą online zdecydowała się na wysyłkę tradycyjną – co pokazuje, że nie ma jednego skutecznego kanału komunikacji marketingowej. Wykorzystując przesyłki Direct Mail, tysiąc japońskich przedsiębiorców zostało zaproszonych do przetestowania AdWords.

Po raz pierwszy zrealizowana została kampania katalogowa skierowana na wszystkie cztery rynki jednocześnie. 16 stronicowy katalog przygotowany został w 4 wersjach językowych, wydrukowany na wysokiej jakości papierze zapewniającym jakość prezentacji adekwatną do ekskluzywnych produktów firmy.