Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

Fiat 124 Spider - Autogazetta - Case studies
Zainspirowany oryginalnym włoskim Fiatem Spider z lat 60, producent zdecydował się wprowadzić na rynek jego nowy model. Chcąc oddać hołd jego dziedzictwu, tworząc kampanię cofnął się w czasie do Włoch z lat 60 - na papierze. Kampania nagrodzona prestiżową nagrodą DMA - złoty medal w kategorii "Najlepsze wykorzystanie poczty".
Przycisk Evoque: Wyzwalanie reakcji - Jaguar Land Rover - Case studies
DMA nagradza tylko prace, która popychają marketing do przodu poprzez wykorzystanie wyglądu, danych, kreatywności, a przede wszystkim tego, jak wpływają na ROI. Kampania ta znalazła się na pierwszym miejscu w kategoriach Motoryzacja i Najlepsze wykorzystanie poczty w 2019 roku.
Mazda - Case studies
Kampania miała na celu poinformowanie grupy docelowej o wydarzeniu, podczas którego odbyła się polska premiera Mazdy MX-5 RF. Wysyłka direct mailingowa skierowana była do mediów motoryzacyjnych, a także do grupy dealerskiej i partnerów biznesowych Mazda Motor Poland.
Kreatywna kampania Direct Mail od IKEA - Case studies
IKEA udowodniła, że opracowując kreację kampanii reklamowej - żadne medium nie daje takiej swobody działania jak przesyłka reklamowa. Jak zainteresować członków programu lojalnościowego i skłonić ich do działania. Czy można sprawić, aby przesyłka reklamowa nie wylądowała w koszu - a w ramce na ścianie? Sprawdź!
Den Grafiske Branche - Case studies
Kampania przeprowadzona przez Den Grafiske Branche pokazała, jak istotna może być kreacja w komunikacji z partnerami biznesowymi. W tym przypadku, projekt mailingu wzbudził zainteresowanie managerów ds. Marketingu i Komunikacji - grupy, do której szczególnie trudno dotrzeć bezpośrednio.