Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

Kampania miała na celu poinformowanie grupy docelowej o wydarzeniu, podczas którego odbyła się polska premiera Mazdy MX-5 RF. Wysyłka direct mailingowa skierowana była do mediów motoryzacyjnych, a także do grupy dealerskiej i partnerów biznesowych Mazda Motor Poland.
IKEA udowodniła, że opracowując kreację kampanii reklamowej - żadne medium nie daje takiej swobody działania jak przesyłka reklamowa. Jak zainteresować członków programu lojalnościowego i skłonić ich do działania. Czy można sprawić, aby przesyłka reklamowa nie wylądowała w koszu - a w ramce na ścianie? Sprawdź!
Kampania przeprowadzona przez Den Grafiske Branche pokazała, jak istotna może być kreacja w komunikacji z partnerami biznesowymi. W tym przypadku, projekt mailingu wzbudził zainteresowanie managerów ds. Marketingu i Komunikacji - grupy, do której szczególnie trudno dotrzeć bezpośrednio.

Kampania Direct Mail mająca na celu zachęcenie klientów do ponownego odwiedzenia hali MAKRO. Materiał reklamowy przygotowany został w formie personalizowanej przesyłki zawierającej list reklamowy, kupony rabatowe, bony lub ulotki.

Wartym zaznaczenia jest fakt, że firma tak mocno kojarzona z reklamą online zdecydowała się na wysyłkę tradycyjną – co pokazuje, że nie ma jednego skutecznego kanału komunikacji marketingowej. Wykorzystując przesyłki Direct Mail, tysiąc japońskich przedsiębiorców zostało zaproszonych do przetestowania AdWords.