Badania i trendy

badania-i-trendy-mainPoznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.

 

 

 

 

Reklama w postaci drukowanych gazetek i katalogów, korespondencji reklamowej czy druków bezadresowych jest drugą najskuteczniejszą formą reklamy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Opinia i Rynek.

Klienci biznesowi często przeceniają zaangażowanie klientów indywidualnych dla poszczególnych typów mediów – szczególnie widać to w przypadku mediów społecznościowych oraz billboardów (różnica 18 punktów procentowych).
Materiały dostarczane do skrzynki pocztowej, jeżeli są niewłaściwie targetowane i przesyłane zbyt często mogą pozostawić złe wrażenie u odbiorców. Jednak przygotowane właściwe i skierowane do odpowiedniej grupy odbiorców są skutecznym narzędziem marketingowym. Adresaci często zachowują je do późniejszego wykorzystania, a większość z nich codziennie zagląda do skrzynki pocztowej.
Spośród wszystkich przebadanych kanałów komunikacji reklamowej najlepiej zauważane i zachęcające do działania są materiały reklamowe w sklepach i punktach usługowych (183 pkt.). W środku stawki znalazło się radio (58 pkt.), a na końcu telemarketing (24 pkt.).

TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.