Badania i trendy

badania-i-trendy-mainPoznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.

 

 

 

 

Badanie użyteczności i satysfakcji klientów biznesowych z aplikacji Elektroniczny Nadawca - Badania i trendy

Klienci oceniają aplikację jako przydatną (96% korzystających), zazwyczaj cenią ją za szybkość, wygodę i to, że ułatwia pracę. Najczęściej klienci korzystają z funkcji drukowania etykiet (54%) oraz śledzenia statusu przesyłek (41%).

Badanie klientów instytucjonalnych usług listowych i reklamowych - Badania i trendy

W zakresie jakości obsługi Poczta Polska została przez klientów najwyżej oceniona za obszar doręczeń oraz swą renomę. W następnej kolejności za terminowość i skuteczność doręczeń.

Badanie zadowolenia klientów z zakupów zrobionych w Internecie przed Świętami Bożego Narodzenia - Badania i trendy

Aż 80% internautów, którzy robili zakupy on-line w okresie przedświątecznym, kupiło prezent świąteczny przez Internet.

Badanie sposobu komunikacji firm z Klientami - Badania i trendy

Większość firm prowadzi korespondencję reklamową zarówno do swoich obecnych, jak i do potencjalnych klientów. Również większość firm korzysta w takich sytuacjach z posiadanych baz danych, przy czym na ogół są to bazy samodzielnie gromadzone przez firmę, nie bazy kupowane na rynku.

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego Raport z badania TGI - Badania i trendy

TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.