DataWise

DataWise logo kolor RGBFirma DataWise specjalizuje się w prowadzeniu analiz, integracji oraz gromadzeniu danych geomarketingowych. Oferta firmy obejmuje dane i narzędzia, które pomagają optymalizować procesy decyzyjne oraz planować działania strategiczne z punktu widzenia Klienta. Między innymi są to:

Baza LocIt, zawierająca informację o 7,9 mln budynków i punktów adresowych w Polsce wraz z określeniem szczegółowych parametrów każdego budynku:

  • populacja i demografia (dane o liczbie mieszkań i liczbie oraz strukturze ludności dla budynków mieszkalnych),
  • zamożność (model zarobków indywidualnych),
  • dane dotyczące firm i podmiotów gospodarczych,
  • dane POI – ponad 200 tys. obiektów użyteczności publicznej oraz sieciowych placówek handlowo-usługowych,
  • współrzędne geograficzne dla ponad 7 mln budynków,
  • kategoryzacja budynków i otoczenia.

Dane mogą zostać dostarczone również na poziome obwodów spisowych, rejonów statystycznych i innych dowolnych podziałów geograficznych Klienta.

Wskaźniki geoTGI, powstałe dzięki wspólnej inicjatywie z Instytutem Badawczym Millward Brown, opisujące preferencje i zachowania konsumentów.

Aktualnie dostępne wskaźniki dotyczą następujących kategorii:

  • Media,
  • Motoryzacja,
  • Life style i aktywność poza domem,
  • Posiadane dobra,
  • Produkty finansowe,
  • Telekomunikacja,
  • Zakupy,
  • Socjo-demografia.

Szczegółowa, aktualna lista wskaźników z wybranych kategorii dostępna jest bezpośrednio u Partnera.

Wskaźniki dostarczane są na poziomie dowolnego podziału administracyjnego Polski: województwa, powiaty, gminy, rejony statystyczne, obwody spisowe, a także w formie grid-ów (siatek kwadratów o różnych wymiarach „oczka” siatki) oraz innych dowolnych podziałów obszarowych zdefiniowanych przez Klienta.

Z rozwiązań i usług DataWise korzystają m.in. firmy z branż: telekomunikacyjnej, finansowej (banki i ubezpieczyciele), konsultingowej, FMCG i sprzedaży detalicznej.