Mailing Profilowany

Mailing Profilowany Direct Mail Poczta Polska

MAILING Profilowany jest tzw. usługą póładresową, która polega na wyselekcjonowaniu odbiorców zgodnie z ustalonymi kryteriami geodemograficznymi oraz doręczeniu im przesyłek z zawartością materiałów marketingowych i reklamowych.

 

 

 

To doskonałe narzędzie marketingu bezpośredniego, zapewniające możliwość dotarcia do nowej, potencjalnej grupy odbiorców – bez znajomości danych adresowych i konieczności przetwarzania danych osobowych. Nie musisz zatem znać żadnych danych adresowych – wystarczy, że opiszesz nam profil swoich odbiorców, a odnajdziemy ich za Ciebie.

 

 

icon-jak-to-dziala Jak to działa?

Usługa MAILINGU Profilowanego polega na selekcji grupy docelowej z bazy gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie całego kraju – wykonujemy ją na podstawie dowolnego łączenia istotnych kryteriów geodemograficznych. Przesyłki zostają następnie przyjęte w dowolnie wybranym Węźle Ekspedycyjno-Rozdzielczym Poczty Polskiej, przemieszczone i doręczone jako tzw. druki póładresowe. W ten sposób możliwe jest nadanie wszelkiego rodzaju materiałów promocyjnych, gazet, katalogów, jak również nośników elektronicznych i bezpłatnych próbek towarów.

Baza potencjalnych odbiorców jest profilowana według takich kryteriów, jak:

  • Wiek
  • Płeć
  • Liczba i wiek osób w danym budynku
  • Wielkość miejscowości
  • Nazwa miejscowości, gminy, powiatu, województwa
  • Kod pocztowy
  • Typ zabudowy (dom jednorodzinny, budynek wielorodzinny)
  • Poziom średnich zarobków

 

icon-dlaczego-warto Dlaczego warto?

MAILING Profilowany umożliwia dotarcie do nowych grup odbiorców, którzy mogą stać się klientami oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Profilowanie grup odbiorców jest już ujęte w cenie usługi. Wybierając MAILING Profilowany, zyskujesz możliwość:

  • Dołączenia próbek towarów i nośników elektronicznych do przesyłki
  • Pozyskiwania nowych odbiorców bez konieczności ponoszenia kosztów zakupu lub utrzymania bazy adresowej swoich odbiorców
  • Odliczenia podatku VAT
  • Otrzymania bezpłatnych zwrotów w przypadku niemożliwości doręczenia przesyłki

Mailing Profilowany można nadać w wybranym Węźle Ekspedycyjno-Rozdzielczym Poczty Polskiej, który został wskazany w umowie określającej szczegółowe warunki realizacji usługi i cenę za usługę.

Materiały reklamowe powinny być opatrzone adresem i oznaczone (zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie lub umowie). Dane do zaadresowania przesyłek dostarczamy ze specjalnie wyselekcjonowanej bazy danych.

Minimalna liczba przesyłek w jednorazowym nadaniu: 10 000 szt.

Standardowy termin doręczenia wynosi 7 dni roboczych.

Maksymalna masa Mailingu Profilowanego wynosi 1000 g.

Maksymalne wymiary Mailingu profilowanego: długość 325 x szerokość 230 x wysokość (grubość) 20 mm.

Minimalne wymiary strony adresowej wynoszą 90 x 140 mm.

Wszelkiego rodzaju materiały promocyjne, informacje o ofertach handlowych, towarach i usługach, materiały reklamowe, gazety, katalogi, jak również nośniki elektroniczne czy bezpłatne próbki towarów.

Szczegółowe warunki świadczenia usługi MAILING Profilowany określa Regulamin.

Od dnia 1.10.2016 r. wprowadzony zostaje nowy Regulamin świadczenia usługi MAILING Profilowany.