Mailing Profilowany

Mailing Profilowany Direct Mail Poczta Polska

MAILING Profilowany jest tzw. usługą póładresową, która polega na wyselekcjonowaniu odbiorców zgodnie z ustalonymi kryteriami geodemograficznymi oraz doręczeniu im przesyłek z zawartością materiałów marketingowych i reklamowych.

 

 

 

To doskonałe narzędzie marketingu bezpośredniego, zapewniające możliwość dotarcia do nowej, potencjalnej grupy odbiorców – bez znajomości danych adresowych i konieczności przetwarzania danych osobowych. Nie musisz zatem znać żadnych danych adresowych – wystarczy, że opiszesz nam profil swoich odbiorców, a odnajdziemy ich za Ciebie.

 

 

icon-jak-to-dziala Jak to działa?

Usługa MAILINGU Profilowanego polega na selekcji grupy docelowej z bazy gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie całego kraju – wykonujemy ją na podstawie dowolnego łączenia istotnych kryteriów geodemograficznych. Przesyłki zostają następnie przyjęte w dowolnie wybranym Węźle Ekspedycyjno-Rozdzielczym Poczty Polskiej, przemieszczone i doręczone jako tzw. druki póładresowe. W ten sposób możliwe jest nadanie wszelkiego rodzaju materiałów promocyjnych, gazet, katalogów, jak również nośników elektronicznych i bezpłatnych próbek towarów.

Baza potencjalnych odbiorców jest profilowana według takich kryteriów, jak:

  • Wiek
  • Płeć
  • Liczba i wiek osób w danym budynku
  • Wielkość miejscowości
  • Nazwa miejscowości, gminy, powiatu, województwa
  • Kod pocztowy
  • Typ zabudowy (dom jednorodzinny, budynek wielorodzinny)
  • Poziom średnich zarobków

 

icon-dlaczego-warto Dlaczego warto?

MAILING Profilowany umożliwia dotarcie do nowych grup odbiorców, którzy mogą stać się klientami oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Profilowanie grup odbiorców jest już ujęte w cenie usługi. Wybierając MAILING Profilowany, zyskujesz możliwość:

  • Dołączenia próbek towarów i nośników elektronicznych do przesyłki
  • Pozyskiwania nowych odbiorców bez konieczności ponoszenia kosztów zakupu lub utrzymania bazy adresowej swoich odbiorców
  • Odliczenia podatku VAT
  • Otrzymania bezpłatnych zwrotów w przypadku niemożliwości doręczenia przesyłki

Mailing Profilowany można nadać w wybranym Węźle Ekspedycyjno-Rozdzielczym Poczty Polskiej, który został wskazany w umowie określającej szczegółowe warunki realizacji usługi i cenę za usługę.

Materiały reklamowe powinny być opatrzone adresem i oznaczone (zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie lub umowie). Dane do zaadresowania przesyłek dostarczamy ze specjalnie wyselekcjonowanej bazy danych.

Minimalna liczba przesyłek w jednorazowym nadaniu: 10 000 szt.

Standardowy termin doręczenia wynosi 7 dni roboczych.

Maksymalna masa Mailingu Profilowanego wynosi 1000 g.

Maksymalne wymiary Mailingu profilowanego: długość 325 x szerokość 230 x wysokość (grubość) 20 mm.

Minimalne wymiary strony adresowej wynoszą 90 x 140 mm.

Wszelkiego rodzaju materiały promocyjne, informacje o ofertach handlowych, towarach i usługach, materiały reklamowe, gazety, katalogi, jak również nośniki elektroniczne czy bezpłatne próbki towarów.

Szczegółowe warunki świadczenia usługi MAILING Profilowany określa Regulamin

Sprawdź opłaty za MAILING Profilowany w Cenniku