VII Forum Marketingu Zintegrowanego

Forum Marketingu ZintegrowanegoVII Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się 4-5 listopada 2015 r. w Adgar Plaza w Warszawie. Konferencja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu, pod hasłem: Najlepsze case’y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów. Forum jest platformą, na której prezentowane są najlepsze polskie kampanie marketingu 360 stopni.

W tym roku po raz pierwszy powołana została Rada Programowa FMZ. W jej skład weszli specjaliści branży, którzy dokonali selekcji najlepszych case’ów ostatnich miesięcy, tworząc w ten sposób program Forum.

FMZ to konferencja szczególna. Z jednej strony prezentowane są na niej najlepsze kampanie marketingu 360 stopni, z drugiej to miejsce spotkania ludzi branży pod szyldem dyskusji i integracji, a więc celów, jakie stawia sobie Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Tegoroczną edycję Forum poprowadzi uznany autorytet świata marketingu – Jacek Kotarbiński, który ponadto wygłosi prelekcję nt. wpływu influenserów na reklamę oraz poprowadzi panel ekspercki Marketing zintegrowany, czyli sieć zależności, trendów i sprzeczności.

Podczas Forum będzie można wysłuchać również prelekcji Pani Renaty Goss-Nowak (Kierownika Działu Rozwoju Usług Pocztowych w Biurze Rozwoju Usług Pocztowych Poczty Polskiej S.A.), pt.: Direct Mail jako skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Więcej informacji na www.polskimarketing.pl.