MAILING Profilowany jest tzw. usługą póładresową, która polega na wyselekcjonowaniu odbiorców zgodnie z ustalonymi kryteriami geodemograficznymi oraz doręczeniu im przesyłek z zawartością materiałów marketingowych i reklamowych.
Usługa MAILINGU Profilowanego polega na selekcji grupy docelowej z bazy gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie całego kraju – wykonujemy ją na podstawie dowolnego łączenia istotnych kryteriów geodemograficznych. Przesyłki zostają następnie przyjęte w dowolnie wybranym Węźle Ekspedycyjno-Rozdzielczym Poczty Polskiej, przemieszczone i doręczone jako tzw. druki póładresowe. W ten sposób możliwe jest nadanie wszelkiego rodzaju materiałów promocyjnych, gazet, katalogów, jak również nośników elektronicznych i bezpłatnych próbek towarów.
Baza potencjalnych odbiorców jest profilowana według takich kryteriów, jak:
- Wiek
- Płeć
- Liczba i wiek osób w danym budynku
- Wielkość miejscowości
- Nazwa miejscowości, gminy, powiatu, województwa
- Kod pocztowy
- Typ zabudowy (dom jednorodzinny, budynek wielorodzinny)
- Poziom średnich zarobków
MAILING Profilowany umożliwia dotarcie do nowych grup odbiorców, którzy mogą stać się klientami oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Profilowanie grup odbiorców jest już ujęte w cenie usługi. Wybierając MAILING Profilowany, zyskujesz możliwość:
- Dołączenia próbek towarów i nośników elektronicznych do przesyłki
- Pozyskiwania nowych odbiorców bez konieczności ponoszenia kosztów zakupu lub utrzymania bazy adresowej swoich odbiorców
- Odliczenia podatku VAT
- Otrzymania bezpłatnych zwrotów w przypadku niemożliwości doręczenia przesyłki