SPRZEDAŻ

sprzedaz-pageDoświadczeni konsultanci Contact Center Poczty Polskiej mogą, zgodnie z życzeniem Zleceniodawcy, przeprowadzić cały proces sprzedaży produktów i usług – od wstępnej prezentacji oferty, poprzez omówienie jej szczegółów, aż po zawarcie umowy, aktywację usług, czy też przekazanie kontaktu/organizację spotkania z przedstawicielem handlowym.

 

 

Połączenie z numerem Contact Center jest dla konsumentów najczęściej bezpłatne, ew. jego koszt równa się cenie jednego impulsu. Szczegółowe parametry usługi są za każdym razem dostosowywane do potrzeb Klientów i wymogów rynku.

 

icon-jak-to-dziala Jak to działa?

Klienci dzwoniący pod dedykowany numer infolinii mogą zadać pytanie na temat oferty handlowej, producenta czy usługodawcy, zakupić produkty lub aktywować wybrane usługi, dokonać rejestracji bądź zmiany danych osobowych, wziąć udział w promocji itp. (kampania przychodząca, inbound).

Wsparcie lub kompleksowe prowadzenie sprzedaży w imieniu Zleceniodawcy może również polegać na inicjowaniu kontaktu telefonicznego i/lub elektronicznego z Klientami, przyjmowaniu zamówień, jak również ich przekierowywaniu do działów wskazanych przez Zleceniodawcę (kampania wychodząca, outbound).

 

icon-dlaczego-warto Dlaczego warto?

Zlecenie zewnętrznego wsparcia sprzedaży umożliwia jednoczesne obniżenie kosztów własnych i podniesienie standardów obsługi sprzedaży, a także oszczędność czasu. Możliwość wielokanałowego dotarcia (telefon, SMS, e-mail) pozwala na nawiązywanie stałych relacji z Klientami oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.

  • Zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
  • Indywidualne podejście do Klientów
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie przy projektowaniu zasad i szybkie wdrożenie usługi
  • Optymalizacja kosztów
  • Wzrost wyników sprzedażowych
  • Zwiększenie satysfakcji Klientów i Zleceniodawców

Tryby funkcjonowania infolinii:

  • inbound (przychodząca),
  • outbound (wychodząca).

W każdym przypadku zapewniamy możliwość dopasowania formy działania, np. języka obsługi czy form raportowania, do wymagań Zleceniodawcy.

Wysoką skuteczność kontaktu z Klientami zapewnia wykorzystanie wielu kanałów komunikacyjnych:

  • telefonu,
  • e-maili,
  • SMS-ów,
  • webchatu oraz
  • webphone’u.

Cena usługi SPRZEDAŻY jest uzależniona od parametrów określonych w umowie ze Zleceniodawcą.

W każdym przypadku podstawą do jej ustalenia jest wyznaczenie kosztu 1 roboczogodziny konsultanta Contact Center.