INFOLINIA – bądź w kontakcie z klientami

INFOLINIA Poczty Polskiej to narzędzie, które usprawnia bieżącą obsługę Klientów i podnosi prestiż firmy. Zewnętrzny, dedykowany numer do telefonicznego kontaktu z Klientami pozwala na tworzenie trwałych relacji oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.

Usługa przeznaczona jest dla Klientów biznesowych z branży e-commerce, producentów i usługodawców, administracji publicznej, ubezpieczycieli, urzędów i banków, dla których niezwykle ważna jest możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego z wykwalifikowaną, stałą kadrą konsultantów/sprzedawców.

 

icon-jak-to-dziala  Jak to działa?

Wszyscy Zleceniodawcy korzystający z INFOLINII Poczty Polskiej mają możliwość dostosowania jej parametrów do wymagań rynku i potrzeb swoich Klientów. Zasady i ostateczna forma świadczenia usługi określone są w umowie zawartej pomiędzy Pocztą Polską a Zleceniodawcą.

Dedykowany numer INFOLINII konsumenci mogą znaleźć najczęściej na etykiecie produktu, stronie internetowej bądź umowie świadczenia usług. Połączenie telefoniczne jest z reguły bezpłatne, ew. jego koszt równa się cenie jednego impulsu.

Obsługą połączeń na infolinii zajmują się konsultanci Contact Center Poczty Polskiej, przygotowani do realizacji kampanii przychodzących (inbound) oraz wychodzących (outbound) dla nawet najbardziej wymagających Klientów.

icon-dlaczego-warto  Dlaczego warto?

Dzięki INFOLINII Klienci indywidualni zyskują możliwość wyrażenia swoich preferencji i potrzeb, uzyskania kompleksowej informacji na temat oferty handlowej, produktu/usługi, producenta/usługodawcy, a także np. dokonania rejestracji/aktywacji usługi, wzięcia udziału w promocji, czy też zmiany danych osobowych w systemie Zleceniodawcy.

Wysoki standard obsługi Klientów indywidualnych przy wykorzystaniu INFOLINII usprawnia komunikację, przez co umożliwia nawiązywanie trwałych relacji, zwiększenie sprzedaży oraz poprawę wizerunku Zleceniodawcy. Dużym atutem usługi jest również możliwość eliminacji/zmniejszenia kosztów utrzymania przez Zleceniodawcę własnego działu obsługi Klientów.

  • Skuteczność kontaktu z Klientami
  • Stały zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie przy projektowaniu zasad i szybkie wdrożenie usługi
  • Optymalizacja kosztów
  • Wzrost wyników sprzedażowych
  • Zwiększenie satysfakcji Klientów i Zleceniodawców

 

Tryby funkcjonowania INFOLINII:

  • inbound (przychodząca),
  • outbound (wychodząca).

W każdym przypadku zapewniamy możliwość dopasowania formy działania, np. języka obsługi czy form raportowania, do wymagań Zleceniodawcy.

Wysoką skuteczność kontaktu z Klientami zapewnia wykorzystanie wielu kanałów komunikacyjnych:

  • telefonu,
  • e-maili,
  • SMS-ów

Cena usługi INFOLINII jest uzależniona od parametrów określonych w umowie ze Zleceniodawcą.

W każdym przypadku podstawą do jej ustalenia jest wyznaczenie kosztu 1 roboczogodziny konsultanta Contact Center.