INFOLINIA

infoliniaINFOLINIA to nowoczesne narzędzie marketingowe Poczty Polskiej, które umożliwia tworzenie użytecznych baz danych, usprawnia bieżącą obsługę Klientów i podnosi prestiż firmy. Zewnętrzny numer telefoniczny do profesjonalnego kontaktu z Klientami pozwala na tworzenie trwałych relacji oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.

 

 

Usługa przeznaczona jest Klientów biznesowych z branży e-commerce, producentów i usługodawców, administracji publicznej, ubezpieczycieli, urzędów i banków, dla których niezwykle ważna jest możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego z wykwalifikowaną, stałą kadrą konsultantów/sprzedawców.

icon-jak-to-dziala  Jak to działa?

Wszyscy Zleceniodawcy korzystający z usługi INFOLINII Poczty Polskiej mają możliwość dostosowania jej parametrów do wymagań rynku i potrzeb swoich Klientów. Zasady i ostateczna forma świadczenia usługi określone są w umowie zawartej pomiędzy Pocztą Polską a Zleceniodawcą.

Dedykowany numer INFOLINII konsumenci mogą znaleźć najczęściej na etykiecie produktu, w ulotce/broszurze informacyjnej bądź umowie świadczenia usług. Połączenie telefoniczne jest z reguły bezpłatne, ew. jego koszt równa się cenie jednego impulsu.

Przeprowadzeniem rozmów telefonicznych zajmują się doświadczeni konsultanci Contact Center Poczty Polskiej, przygotowani do realizacji kampanii przychodzących (inbound) oraz wychodzących (outbound) dla nawet najbardziej wymagających Klientów.

 

icon-dlaczego-warto  Dlaczego warto?

Dzięki INFOLINII Klienci indywidualni zyskują możliwość wyrażenia swoich preferencji i potrzeb, uzyskania kompleksowej informacji na temat oferty handlowej, produktu/usługi, producenta/usługodawcy, a także np. dokonania rejestracji/aktywacji usługi, wzięcia udziału w promocji, czy też zmiany danych osobowych w systemie Zleceniodawcy.

Wysoki standard obsługi Klientów indywidualnych przy wykorzystaniu usługi INFOLINII usprawnia komunikację, przez co umożliwia nawiązywanie trwałych relacji, zwiększenie sprzedaży oraz poprawę wizerunku Zleceniodawcy. Dużym atutem rozwiązania jest również możliwość tworzenia baz danych i jednocześnie eliminacji/zmniejszenia kosztów utrzymania przez Zleceniodawcę własnego działu obsługi Klientów.

  • Wysoka skuteczność kontaktu z Klientami
  • Stały zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie przy projektowaniu zasad i szybkie wdrożenie usługi
  • Optymalizacja kosztów
  • Wzrost wyników sprzedażowych
  • Zwiększenie satysfakcji Klientów i Zleceniodawców

Tryby funkcjonowania INFOLINII:

  • inbound (przychodząca),
  • outbound (wychodząca).

W każdym przypadku zapewniamy możliwość dopasowania formy działania, np. języka obsługi czy form raportowania, do wymagań Zleceniodawcy.

Wysoką skuteczność kontaktu z Klientami zapewnia wykorzystanie wielu kanałów komunikacyjnych:

  • telefonu,
  • e-maili,
  • SMS-ów,
  • webchatu oraz
  • webphone’u.

Cena usługi INFOLINII jest uzależniona od parametrów określonych w umowie ze Zleceniodawcą.

W każdym przypadku podstawą do jej ustalenia jest wyznaczenie kosztu 1 roboczogodziny konsultanta Contact Center.