BADANIA marketingowe – dowiedz się, co sądzą klienci

INFOLINIA Poczty Polskiej to narzędzie, które usprawnia bieżącą obsługę Klientów i podnosi prestiż firmy. Zewnętrzny, dedykowany numer do telefonicznego kontaktu z Klientami pozwala na tworzenie trwałych relacji oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.

Rzetelnie przygotowane i przeprowadzone BADANIA marketingowe umożliwiają nie tylko określenie popytu i trendów sprzedażowych, ale są również pomocnym narzędziem wspierającym planowanie strategii oraz innych działań wyznaczających kierunki rozwoju firmy Zleceniodawcy.

 

icon-jak-to-dziala Jak to działa?

Poznanie opinii, oczekiwań oraz preferencji Klientów odbywa się w trakcie bezpośredniej rozmowy telefonicznej, której zasady i ostateczna forma określone są w umowie zawartej pomiędzy Pocztą Polską a Zleceniodawcą.

Przeprowadzeniem BADAŃ marketingowych zajmują się konsultanci Contact Center Poczty Polskiej, których doświadczenie wynika z prowadzonych kampanii wychodzących (outbound) dla kilkudziesięciu firm rocznie.

 

icon-dlaczego-warto  Dlaczego warto?

Koszty zewnętrznego zlecenia BADAŃ marketingowych nie wymagają dużych nakładów finansowych koniecznych w przypadku utrzymywania własnego działu badań opinii i rynku.

Szybka i rzetelna analiza pozyskanych wyników umożliwia podejmowanie trafnych decyzji strategicznych, wzmacniając pozytywny wizerunek Zleceniodawcy.

  • Bieżący dostęp do informacji o rynku
  • Możliwość szybkiego dotarcia do wielu grup konsumentów
  • Zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie w zakresie przygotowania badania
  • Optymalizacja kosztów
  • Wysoki standard usługi

 

Tryb funkcjonowania infolinii:

  • outbound (wychodząca).

W każdym przypadku zapewniamy możliwość dopasowania formy działania, np. języka obsługi czy form raportowania, do wymagań Zleceniodawcy.

BADANIA marketingowe przeprowadzane są za pomocą telefonu.

Uzyskane dane są automatycznie rejestrowane w systemie komputerowym Contact Center Poczty Polskiej.

Cena usługi BADANIA marketingowe jest uzależniona od parametrów określonych w umowie ze Zleceniodawcą.

W każdym przypadku podstawą do jej ustalenia jest wyznaczenie kosztu 1 roboczogodziny konsultanta Contact Center.