BADANIA marketingowe

badania-marketingowe-page

Monitorowanie rynku i poziomu satysfakcji Klientów w telefonicznych BADANIACH marketingowych zmniejsza ryzyko podejmowania błędnych decyzji, dostarczając menedżerom informacji niezbędnych w planowaniu idealnej oferty, polityki cenowej, czy też dystrybucji i promocji produktu czy usługi.

 

 

 

Profesjonalnie przygotowane i przeprowadzone BADANIA marketingowe umożliwiają nie tylko określenie popytu, trendów sprzedażowych i zwiększenie sprzedaży, ale są również pomocnym narzędziem wspierającym planowanie strategii oraz innych działań wyznaczających kierunki rozwoju firmy Zleceniodawcy.

 

icon-jak-to-dziala Jak to działa?

Poznanie opinii, oczekiwań oraz preferencji Klientów odbywa się w trakcie bezpośredniej rozmowy telefonicznej bądź internetowego czatu, których zasady i ostateczna forma określone są w umowie zawartej pomiędzy Pocztą Polską a Zleceniodawcą.

Przeprowadzeniem BADAŃ marketingowych zajmują się profesjonalni konsultanci naszego Contact Center z doświadczeniem zdobytym podczas realizacji kampanii wychodzących (outbound) dla nawet kilkudziesięciu firm rocznie.

icon-dlaczego-warto  Dlaczego warto?

Koszty zewnętrznego zlecenia BADAŃ marketingowych nie wymagają dużych nakładów finansowych koniecznych w przypadku utrzymywania własnego działu badań opinii i rynku.

Szybka, precyzyjna, rzetelna analiza pozyskanych wyników umożliwia podejmowanie trafnych decyzji strategicznych, wzmacniając pozytywny wizerunek Zleceniodawcy.

  • Bieżący dostęp do informacji o rynku
  • Możliwość szybkiego dotarcia do wielu grup konsumentów
  • Zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie w zakresie przygotowania badania
  • Optymalizacja kosztów
  • Wysoki standard usługi

 

Tryb funkcjonowania infolinii:

  • outbound (wychodząca).

W każdym przypadku zapewniamy możliwość dopasowania formy działania, np. języka obsługi czy form raportowania, do wymagań Zleceniodawcy.

BADANIA marketingowe przeprowadzane są za pomocą narzędzi preferowanych przez Zleceniodawcę, przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacyjnych:

  • telefonu,
  • e-maili,
  • SMS-ów,
  • webchatu oraz
  • webphone’u.

Uzyskane dane są automatycznie rejestrowane w systemie komputerowym Contact Center Poczty Polskiej.

Cena usługi BADANIA marketingowe jest uzależniona od parametrów określonych w umowie ze Zleceniodawcą.

W każdym przypadku podstawą do jej ustalenia jest wyznaczenie kosztu 1 roboczogodziny konsultanta Contact Center.