Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

Canadian Down and Feather - Case studies
„Początkowo zastosowanie direct mail nie było dla nas zbyt zachęcające, gdyż jako firma jesteśmy zorientowani na technologię cyfrową, ale po tym teście nie mamy już wątpliwości i integrujemy direct mail z naszą ogólną strategią marketingową na przyszłość” – stwierdziła Heather Walker , dyrektor operacyjny w Canadian Down & Feather Co.
Fiat 124 Spider - Autogazetta - Case studies
Zainspirowany oryginalnym włoskim Fiatem Spider z lat 60, producent zdecydował się wprowadzić na rynek jego nowy model. Chcąc oddać hołd jego dziedzictwu, tworząc kampanię cofnął się w czasie do Włoch z lat 60 - na papierze. Kampania nagrodzona prestiżową nagrodą DMA - złoty medal w kategorii "Najlepsze wykorzystanie poczty".
First National Bank - Case studies

„W RPA byłoby lepiej, gdyby wszyscy byli czarni [tj. mieli stabilną sytuację finansową]”. Ta kampania pocztowa przyniosła reklamodawcy odsetek odpowiedzi na poziomie 61%.

Bulk Cat Litter - Case studies

W ramach tej kampanii do właścicieli docierano poprzez koty dzięki wydrukowaniu przesyłek na papierze nasączonym kocimiętką. Koty zareagowały na przesyłki, a w ślady swoich kotów poszli ich właściciele.

Kingdom of Sports - Case studies

Projekt ulotki odwoływał się do zmysłu dotyku - wydrukowano ją na papierze ze specjalnej mieszanki papieru i poliestru, której nie da się rozedrzeć.