Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

Metro Group Advertising Sp. z o.o. - Case studies

Kampania Direct Mail mająca na celu zachęcenie klientów do ponownego odwiedzenia hali MAKRO. Materiał reklamowy przygotowany został w formie personalizowanej przesyłki zawierającej list reklamowy, kupony rabatowe, bony lub ulotki.

Google - Case studies

Wartym zaznaczenia jest fakt, że firma tak mocno kojarzona z reklamą online zdecydowała się na wysyłkę tradycyjną – co pokazuje, że nie ma jednego skutecznego kanału komunikacji marketingowej. Wykorzystując przesyłki Direct Mail, tysiąc japońskich przedsiębiorców zostało zaproszonych do przetestowania AdWords.

Reklama bielizny Triumph - Case studies

Po raz pierwszy zrealizowana została kampania katalogowa skierowana na wszystkie cztery rynki jednocześnie. 16 stronicowy katalog przygotowany został w 4 wersjach językowych, wydrukowany na wysokiej jakości papierze zapewniającym jakość prezentacji adekwatną do ekskluzywnych produktów firmy.

Mazda - Case studies

Kierowcy otrzymali przesyłki Direct mail zawierające link do personalizowanej strony landing page. Poza informacją i linkiem, mailing zawierał voucher upoważniający do wykonania przeglądu okresowego w cenie 14.95 EUR oraz udziału w losowaniu iPad’a i aparatu cyfrowego.

Zelen Shoes - Case studies

Korzystając z możliwości profilowania grupy docelowej, mailing został skierowany do osób w wieku między 16 a 26 lat, mieszkających w pobliżu dotychczasowych klientów Zelen. W celu efektywnego pomiaru skuteczności kampanii, każdy z reklamowanych produktów został połączony z kodem QR kierującym bezpośrednio do oferty.