Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

VOLKSWAGEN - Kiedy relacja z klientem jest jak NEU. - Case studies
Właściciele volkswagena są niezwykle dumni ze swoich pojazdów i dokładają wszelkich starań, aby o nie dbać. Ponieważ dziesiątki tysięcy Kanadyjczyków co roku kupują nowe VW, pojawiła się znacząca szansa na zbudowanie lojalności klientów po tym, jak pojazd opuści parking firmy. Chcąc poinformować klientów o szerszej gamie produktów i usług oraz doskonałych opcjach gwarancji i akcesoriach, Volkswagen zabrał się do pracy.
Dobroć wynika z serca - lizaki ratują życie. - Case studies
Każdego dnia u dwojga dzieci w Niemczech diagnozuje się białaczkę. Często oddane komórki macierzyste dają jedyną szansę na przeżycie. Osoby poniżej 30. roku życia są idealnymi kandydatami na dawców – mają pięciokrotnie większe prawdopodobieństwo na zgodność. KMSZ, organizacja pobierająca próbki szpiku kostnego, musiała zmotywować młodych ludzi do pomocy.
Złapmy klientów w "sieć" rozwiązując dwa problemy na raz. - Case studies
Winnipeg ma najwięcej właścicieli domków w Kanadzie w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Kochają oni też swój internet. Ale nie mogą się cieszyć się obydwoma w tym samym czasie, ponieważ wiejski rejony są zbyt odległe od łącz stałych opartych na technologii światłowodowej. Kolejnym interesującym faktem jest nazywanie Winnipeg stolicą komarów Kanady (mieszkańcy często określają komary jako ich prowincjonalne ptaki). Komary zmuszają domowników do pozostania w domu i bez internetu co może spowodować poczucie uwięzienia.
Humira - zastosowanie direct mail w branży farmaceutycznej. - Case studies
Reumatoidalne zapalenie stawów [RZS] jest przewlekłą wyniszczającą chorobą, która powoduje bolesny obrzęk i sztywność stawów i innych części ciała. Może utrudnić proste ruchy – jak rozwiązywanie sznurowadeł. W Wielkiej Brytanii niewiele jest możliwości zróżnicowanego leczenia RZS, a rynek jest konkurencyjny. Zdając sobie z tego sprawę, firma biofarmaceutyczna AbbVie wykorzystała pocztę bezpośrednią do promowania swoich leków na receptę Humira wśród pracowników służby zdrowia.
House of Flames - Jak okazać miłość swojemu Harley'owi? - Case studies
Harley-Davidson to jedna z najbardziej kultowych marek na świecie. Z głębokimi amerykańskimi korzeniami sięgającymi początku XX wieku, marka dziś uosabia ducha buntowników w każdym z nas. Ci, którzy mają szczęście posiadać jeden z ich motorów są dumni z ich posiadania. House of Flames, niemiecki dealer Harley-Davidson, odwołał się do tej dumy w kampanii direct mail, która podkreślała ich usługi posprzedażowe: detalowanie, zimowanie i usługi przechowywania.