Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Jak być bardziej przekonującym, wyjaśnia Drayton Bird - Eksperci

Nawet dzisiaj niewielu reklamodawców docenia wagę podania konsumentowi powodu - dlaczego. Powiedzmy, że planujesz wyprzedaż. Dużo lepiej zrobisz, jeżeli ją uzasadnisz. „Wyprzedaż likwidacyjna” brzmi dużo bardziej przekonująco niż samo „Wyprzedaż”, ponieważ ludzie pomyślą, że jeżeli się likwidujesz, będziesz sprzedawał swój towar taniej.

[Video] Eksperci o Direct Mail: Beata Horodniczy - Eksperci

O przykładowych formach marketingu bezpośredniego, co nieco o historii direct mail i skutecznych sposobach na polubienie i zapamiętanie naszej firmy.

[Video] Eksperci o Direct Mail: Tomasz Kostyra - Eksperci

Od czego zależy sukces kampanii Direct Mail? Na co zwrócić uwagę przy wyborze marketingowej bazy danych i jak na tej podstawie budować skuteczną kampanię Direct Mail - opowiada Tomasz Kostyra.