Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Marketing bezpośredni a reklama pocztowa - Eksperci

Reklama pocztowa, czy inaczej: przesyłka bezpośrednia (ang. direct mail), jest narzędziem komunikacji wykorzystywanym w marketingu bezpośrednim.

Zalety i wady direct mailingu - Eksperci
Dobrze przygotowana kampania direct mail to w dalszym ciągu element, który cechuje skuteczne kampanie reklamowe. Poznaj zalety i wady direct mailingu.
Dystrybucja i kolportaż – skuteczność przesyłek adresowych i bezadresowych - Eksperci
Każdy przedsiębiorca, korzystający z usługi Direct Mailing musi zdecydować, do kogo mają trafić jego przesyłki i jaki budżet na to przeznaczyć. W jaki sposób określić bazę odbiorców, a następnie do nich dotrzeć?
Transpromo - Eksperci
TransPromo, to usługa której nazwa powstała z połączenia słów Transakcja i Promocja opisujących usługę, która wynosi reklamę insertowaną do tradycyjnych papierowych rachunków i wyciągów na zupełnie nowy poziom.
[Video] Eksperci o Direct Mail: Tomasz Kostyra - Eksperci

Od czego zależy sukces kampanii Direct Mail? Na co zwrócić uwagę przy wyborze marketingowej bazy danych i jak na tej podstawie budować skuteczną kampanię Direct Mail - opowiada Tomasz Kostyra.