Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!
Eksperci
„Złotko, jeżeli ktoś mówi –nie– nie oznacza to –nie–. Oznacza to jedynie, że nie dałeś mu wystarczająco argumentów żeby powiedział tak.”
W Polsce po 26 latach wolnego rynku pojęcia direct mail i baza danych nadal są dla wielu jak baza kosmiczna – mało znana, wymagająca super technologii, kosztowna.
Niektórzy przekonują, że marketing bezpośredni jest nudny i stereotypowy. Tak, często tak bywa. Jednak odwołania do stereotypów mogą również być jego dużą siłą. Nie można też bagatelizować elementu kreatywności. Świetna komunikacja zawsze będzie potrzebowała błyskotliwych pomysłów.
Reklama pocztowa, czy inaczej: przesyłka bezpośrednia (ang. direct mail), jest narzędziem komunikacji wykorzystywanym w marketingu bezpośrednim.
Zaskakujące, ale prawdziwe: większość marketerów podchodzi do tych zagadnień w sposób niemalże gwarantujący mniejszą sprzedaż.