Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Czy mailing pocztowy musi być nudny? - Eksperci

Wysyłka materiałów promocyjnych w formie przesyłki adresowej jest najpopularniejszym narzędziem marketingu bezpośredniego na całym świecie.

Pytania kieruj do właściwej osoby … więcej niż raz - Eksperci

„Złotko, jeżeli ktoś mówi –nie– nie oznacza to –nie–. Oznacza to jedynie, że nie dałeś mu wystarczająco argumentów żeby powiedział tak.”

Nie tracąc wiary - Eksperci

Niektórzy przekonują, że marketing bezpośredni jest nudny i stereotypowy. Tak, często tak bywa. Jednak odwołania do stereotypów mogą również być jego dużą siłą. Nie można też bagatelizować elementu kreatywności. Świetna komunikacja zawsze będzie potrzebowała błyskotliwych pomysłów.

DCN direct o Direct Mail - Eksperci

W Polsce po 26 latach wolnego rynku pojęcia direct mail i baza danych nadal są dla wielu jak baza kosmiczna – mało znana, wymagająca super technologii, kosztowna.

7 porad dla marketerów - Eksperci

Zaskakujące, ale prawdziwe: większość marketerów podchodzi do tych zagadnień w sposób niemalże gwarantujący mniejszą sprzedaż.