Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!
Eksperci
Wysyłka materiałów promocyjnych w formie przesyłki adresowej jest najpopularniejszym narzędziem marketingu bezpośredniego na całym świecie.
„Złotko, jeżeli ktoś mówi –nie– nie oznacza to –nie–. Oznacza to jedynie, że nie dałeś mu wystarczająco argumentów żeby powiedział tak.”
Niektórzy przekonują, że marketing bezpośredni jest nudny i stereotypowy. Tak, często tak bywa. Jednak odwołania do stereotypów mogą również być jego dużą siłą. Nie można też bagatelizować elementu kreatywności. Świetna komunikacja zawsze będzie potrzebowała błyskotliwych pomysłów.
W Polsce po 26 latach wolnego rynku pojęcia direct mail i baza danych nadal są dla wielu jak baza kosmiczna – mało znana, wymagająca super technologii, kosztowna.
Zaskakujące, ale prawdziwe: większość marketerów podchodzi do tych zagadnień w sposób niemalże gwarantujący mniejszą sprzedaż.