Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Zastanawialiście się Państwo jak wygląda obecnie sytuacja na polskim rynku reklamy jeśli chodzi o wykorzystywane kanały komunikacji i jaki mają one wpływ na odbiorców tych komunikatów – waszych klientów - i postrzeganie waszej marki?

Analiza jest jedną z tych zabawnych stron marketing bezpośredniego, aczkolwiek może nie być konceptem łatwym do uchwycenia dla tych, którzy ciężko walczą o to, aby 2 plus 2 równało się 4.

To paradoks. Direct Mail, narzędzie marketingowe, które ma 100% dotarcie do odbiorcy nie jest obecnie w pełni wykorzystywane przez marketerów i ich firmy w Polsce!

Wysyłka materiałów promocyjnych w formie przesyłki adresowej jest najpopularniejszym narzędziem marketingu bezpośredniego na całym świecie.

„Złotko, jeżeli ktoś mówi –nie– nie oznacza to –nie–. Oznacza to jedynie, że nie dałeś mu wystarczająco argumentów żeby powiedział tak.”