Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Szanuj klienta swojego jak siebie samego, czyli Direct Mail jako skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. - Eksperci
Zastanawialiście się Państwo jak wygląda obecnie sytuacja na polskim rynku reklamy jeśli chodzi o wykorzystywane kanały komunikacji i jaki mają one wpływ na odbiorców tych komunikatów – waszych klientów - i postrzeganie waszej marki?
Paraliż analizy - Eksperci

Analiza jest jedną z tych zabawnych stron marketing bezpośredniego, aczkolwiek może nie być konceptem łatwym do uchwycenia dla tych, którzy ciężko walczą o to, aby 2 plus 2 równało się 4.

Czy dziś Direct Mail możemy nazwać Królową Marketingu Bezpośredniego? - Eksperci

To paradoks. Direct Mail, narzędzie marketingowe, które ma 100% dotarcie do odbiorcy nie jest obecnie w pełni wykorzystywane przez marketerów i ich firmy w Polsce!

Czy mailing pocztowy musi być nudny? - Eksperci

Wysyłka materiałów promocyjnych w formie przesyłki adresowej jest najpopularniejszym narzędziem marketingu bezpośredniego na całym świecie.

Pytania kieruj do właściwej osoby … więcej niż raz - Eksperci

„Złotko, jeżeli ktoś mówi –nie– nie oznacza to –nie–. Oznacza to jedynie, że nie dałeś mu wystarczająco argumentów żeby powiedział tak.”