Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Dobrze przygotowana kampania direct mail to w dalszym ciągu element, który cechuje skuteczne kampanie reklamowe. Poznaj zalety i wady direct mailingu.
Każdy przedsiębiorca, korzystający z usługi Direct Mailing musi zdecydować, do kogo mają trafić jego przesyłki i jaki budżet na to przeznaczyć. W jaki sposób określić bazę odbiorców, a następnie do nich dotrzeć?
TransPromo, to usługa której nazwa powstała z połączenia słów Transakcja i Promocja opisujących usługę, która wynosi reklamę insertowaną do tradycyjnych papierowych rachunków i wyciągów na zupełnie nowy poziom.

Od czego zależy sukces kampanii Direct Mail? Na co zwrócić uwagę przy wyborze marketingowej bazy danych i jak na tej podstawie budować skuteczną kampanię Direct Mail - opowiada Tomasz Kostyra.

Nawet dzisiaj niewielu reklamodawców docenia wagę podania konsumentowi powodu - dlaczego. Powiedzmy, że planujesz wyprzedaż. Dużo lepiej zrobisz, jeżeli ją uzasadnisz. „Wyprzedaż likwidacyjna” brzmi dużo bardziej przekonująco niż samo „Wyprzedaż”, ponieważ ludzie pomyślą, że jeżeli się likwidujesz, będziesz sprzedawał swój towar taniej.