Dotarcie do licznego, szerokiego lub starannie wyselekcjonowanego grona odbiorców – firm i osób prywatnych – przy stosunkowo niskich nakładach finansowych wymaga użycia odpowiednich narzędzi marketingowych.
Dzięki wykorzystaniu unikatowej bazy punktów doręczeń/bazy geomarketingowej B2C oraz największej w Polsce sieci dystrybucyjno-logistycznej możemy dotrzeć z Twoją ofertą reklamową i próbkami towarów zawsze pod właściwy adres – od aglomeracji po tereny wiejskie.
Korzystając z unikatowej bazy punktów doręczeń, każdego dnia trafiamy do milionów odbiorców na terenie całego kraju. Obsługujemy aż 13,9 mln tzw. punktów adresowych gospodarstw domowych oraz 1,3 mln punktów adresowych przedsiębiorstw, dystrybuując materiały reklamowe i próbki towarów dokładnie tam, gdzie wskażą nam Zleceniodawcy – np. na wybranej ulicy, w dzielnicy czy na osiedlu, w konkretnej wsi, gminie i powiecie, na terenie danego miasta czy województwa.
Naszym Zleceniodawcom oferujemy również wykorzystanie bazy geomarketingowej B2C, obejmującej odbiorców w każdym wieku i o różnym poziomie dochodów na terenie całego kraju, w tym z obszarów wiejskich. Dzięki profilowaniu grup odbiorców – demograficznemu lub geograficznemu – zyskują Państwo możliwość dotarcia z ofertą reklamową tylko do zainteresowanych osób, bez konieczności przetwarzania danych osobowych.
Bazy danych to pewność, że Twoje materiały reklamowe i próbki towarów trafiają dokładnie tam, gdzie wskażesz!
- Możliwość wyboru obszaru doręczenia na terenie całego kraju
- Skuteczne dotarcie z ofertą reklamową do gospodarstw domowych i przedsiębiorców, także na terenach wiejskich
- Brak konieczności przetwarzania danych osobowych
- Szeroki zestaw kryteriów profilowania grup odbiorców
- Dobór profili odbiorców pod względem demograficznym i geograficznym