INFOLINIA Poczty Polskiej to narzędzie, które usprawnia bieżącą obsługę Klientów i podnosi prestiż firmy. Zewnętrzny, dedykowany numer do telefonicznego kontaktu z Klientami pozwala na tworzenie trwałych relacji oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.
Połączenie z infolinią Contact Center jest dla konsumentów najczęściej bezpłatne, ew. jego koszt równa się cenie jednego impulsu. Szczegółowe parametry usługi są za każdym razem dostosowywane do potrzeb Klientów i wymogów rynku.
Jak to działa?
Klienci dzwoniący pod dedykowany numer infolinii mogą zadać pytanie na temat producenta czy usługodawcy, ich oferty handlowej, zakupić produkty lub aktywować wybrane usługi, dokonać rejestracji bądź zmiany danych osobowych, wziąć udział w promocji itp. (kampania przychodząca, inbound).
Wsparcie lub kompleksowe prowadzenie sprzedaży w imieniu Zleceniodawcy może również polegać na inicjowaniu kontaktu telefonicznego i/lub elektronicznego z Klientami, przyjmowaniu zamówień, jak również ich przekierowywaniu do działów wskazanych przez Zleceniodawcę (kampania wychodząca, outbound).
Dlaczego warto?
Zlecenie zewnętrznego wsparcia sprzedaży umożliwia jednoczesne obniżenie kosztów własnych i podniesienie standardów obsługi sprzedaży, a także oszczędność czasu. Możliwość wielokanałowego dotarcia (telefon, SMS, e-mail) pozwala na nawiązywanie stałych relacji z Klientami oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.
- Zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
- Indywidualne podejście do Klientów
- Elastyczne godziny pracy
- Wsparcie przy projektowaniu zasad i szybkie wdrożenie usługi
- Optymalizacja kosztów
- Wzrost wyników sprzedażowych
Zwiększenie satysfakcji Klientów i Zleceniodawców