Jak wykorzystują directmail najlepsi?
W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.
Jak wykorzystują directmail najlepsi?
W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.
Właściciele McNellies byli przekonani, że jeżeli klienci raz już odwiedzą ich restaurację – prawdopodobnie będą tam wracać. Potrzebowali jedynie skutecznej formy komunikacji wskazującej adres nowego lokalu.
Korzystając z możliwości profilowania grupy docelowej, mailing został skierowany do osób w wieku między 16 a 26 lat, mieszkających w pobliżu dotychczasowych klientów Zelen. W celu efektywnego pomiaru skuteczności kampanii, każdy z reklamowanych produktów został połączony z kodem QR kierującym bezpośrednio do oferty.
Kierowcy otrzymali przesyłki Direct mail zawierające link do personalizowanej strony landing page. Poza informacją i linkiem, mailing zawierał voucher upoważniający do wykonania przeglądu okresowego w cenie 14.95 EUR oraz udziału w losowaniu iPad’a i aparatu cyfrowego.
Po raz pierwszy zrealizowana została kampania katalogowa skierowana na wszystkie cztery rynki jednocześnie. 16 stronicowy katalog przygotowany został w 4 wersjach językowych, wydrukowany na wysokiej jakości papierze zapewniającym jakość prezentacji adekwatną do ekskluzywnych produktów firmy.
Wartym zaznaczenia jest fakt, że firma tak mocno kojarzona z reklamą online zdecydowała się na wysyłkę tradycyjną – co pokazuje, że nie ma jednego skutecznego kanału komunikacji marketingowej. Wykorzystując przesyłki Direct Mail, tysiąc japońskich przedsiębiorców zostało zaproszonych do przetestowania AdWords.