Reklama bielizny Triumph

Reklamodawca ■ Triumph
Sektor ■ Retail
Medium Direct Mail
Data 2012

 

Opis

Triumph jest wiodącą marką bielizny damskiej w Danii, Finlandii, Norwegii oraz Szwecji. Firma posiada znaczącą sieć sklepów firmowych oraz handlowców we wszystkich czterech państwach. Jednakże realia rynkowe są różne w każdym z nich. Największa sieć sprzedaży znajduje się w Danii, następnie w Norwegii, Szwecji i Finlandii. Jednocześnie zachowania klientów oraz konkurencji czy ogólne trendy ekonomiczne w poszczególnych państwach również są zróżnicowane.

Mimo to firma zdecydowała się na realizację jednej kampanii katalogowej obejmującej wszystkie cztery państwa jednocześnie.

W 2012 roku Triumph postanowił wspomóc sprzedaż w okresie Bożego Narodzenia poprzez bezadresową dystrybucję materiałów reklamowych do gospodarstw domowych we wszystkich czterech państwach. Po raz pierwszy zrealizowana została kampania katalogowa skierowana na wszystkie cztery rynki jednocześnie. 16 stronicowy katalog przygotowany został w 4 wersjach językowych, wydrukowany na wysokiej jakości papierze zapewniającym jakość prezentacji adekwatną do ekskluzywnych produktów firmy.

Triumph

Wyniki

Bardzo wysoki odsetek adresatów, którzy przeczytali materiał reklamowy.

Aż 51% duńczyków, którzy zapamiętali katalog również go przeczytało. Odsetek ten dla Finlandii, Norwegii i Szwecji wyniósł odpowiednio 51%, 53% i 44%. Dla każdego z tych czterech rynków uzyskane wyniki były bardzo wysokie w porównaniu z tradycyjnymi materiałami bezadresowymi.

czytaj więcej>>