Zelen Shoes

Reklamodawca ■ Zelen Shoes
Sektor ■ Retailer
Medium ■ Direct Mail
Grupa docelowa ■ N/A
Data ■ 2013

 

Opis

Zelen Shoes to firma handlująca obuwiem z misją zapewnienia najlepszej obsługi i asortymentu zarówno online jak i w sklepach stacjonarnych. Firma zaistniała w roku 2009, lecz jej korzenie sięgają dalej w czasie. Rozwijając się, Zelen Shoes korzystało z wielu narzędzi i kanałów marketingowych, poza przesyłkami tradycyjnymi. Ostatecznie, aby wzmocnić sprzedaż i nawiązać skuteczniejszą rywalizację z konkurencją, właściciele zdecydowali się skorzystać z oferty druków bezadresowych Poczty Kanadyjskiej.

Korzystając z możliwości profilowania grupy docelowej, mailing został skierowany do osób w wieku między 16 a 26 lat, mieszkających w pobliżu dotychczasowych klientów Zelen. W celu efektywnego pomiaru skuteczności kampanii, każdy z reklamowanych produktów został połączony z kodem QR kierującym bezpośrednio do oferty.

Zelen Shoes

 

Wyniki

Wyniki kampanii zdecydowanie przekroczyły przewidywania, szczególnie wzrost ruchu na mobilne strony sklepu, który wyniósł 412%:

– 30% wzrost unikalnych użytkowników sklepu online

– 22% więcej transakcji online (w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego)

– 53% więcej wejść na stronę mobilną (w porównaniu z poprzednim miesiącem)

– 412% wzrostu ruchu na stronach mobilnych sklepu online.

czytaj więcej>>