Eksperci

eksperci-main

Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!

Jak być bardziej przekonującym, wyjaśnia Drayton Bird - Eksperci

Nawet dzisiaj niewielu reklamodawców docenia wagę podania konsumentowi powodu - dlaczego. Powiedzmy, że planujesz wyprzedaż. Dużo lepiej zrobisz, jeżeli ją uzasadnisz. „Wyprzedaż likwidacyjna” brzmi dużo bardziej przekonująco niż samo „Wyprzedaż”, ponieważ ludzie pomyślą, że jeżeli się likwidujesz, będziesz sprzedawał swój towar taniej.

[Video] Eksperci o Direct Mail: Beata Horodniczy - Eksperci

O przykładowych formach marketingu bezpośredniego, co nieco o historii direct mail i skutecznych sposobach na polubienie i zapamiętanie naszej firmy.

[Video] Eksperci o Direct Mail: Marek Turlejski - Eksperci

Jak wygląda segmentacja klientów pod względem cech danej populacji i jakie są możliwości definiowania grupy docelowej kampanii Direct Mail?

[Video] Eksperci o Direct Mail: dr hab. Mariusz Trojanowski - Eksperci
Czy współczesnej reklamie jest potrzebna przesyłka bezpośrednia? Jakie są formy skutecznego dotarcia do klienta? Z czym łączy się model MAC?