Badanie użyteczności i satysfakcji klientów biznesowych z aplikacji Elektroniczny Nadawca

Badanie uzytecznosci i satysfakcji klientow biznesowych z aplikacji Elektroniczny NadawcaElektroniczny Nadawca to aplikacja Poczty Polskiej wspierająca nadawanie przesyłek. Czy warto skorzystać?

Najważniejszym driverem do skorzystania z aplikacji jest oszczędność czasu oraz możliwość drukowania etykiet adresowych. Większość elementów korzystania z aplikacji jest przez użytkowników oceniana pozytywnie, najłatwiejsza jest według nich praca z aplikacją po wdrożeniu się w sposób jej działania (87%). Klienci oceniają aplikację jako przydatną (96% korzystających), zazwyczaj cenią ją za szybkość, wygodę i to, że ułatwia pracę. Najczęściej klienci korzystają z funkcji drukowania etykiet (54%) oraz śledzenia statusu przesyłek (41%). Zazwyczaj nie widzą konieczności poprawy żadnych funkcjonalności aplikacji (71%).

Badanie zostało przeprowadzone na klientach Poczty Polskiej, którzy mają podpisaną umowę z Pocztą Polską i wysyłają przesyłki za naszym pośrednictwem, w tym N=402 – użytkowników aplikacji Elektroniczny Nadawca.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej biblioteki badań.

Wejdź do biblioteki badań