Case studies

case-studies-main

Jak wykorzystują directmail najlepsi?

W naszej bibliotece znajdziesz przykłady wzorowo przeprowadzonych kampanii Direct Mail, z Polski i ze świata.

 

 

 

 

TSB Bank - jak sprawić by klienci czytali regulaminy? - Case studies
Czytanie regulaminów jest nudne, prawda? Pomimo tego TSB chciało nakłonić klientów do ich przeczytania. Czemu? Ponieważ regulaminy często się zmieniają, a są po to, by chronić klientów. Obowiązkowe komunikaty, które otrzymują klienci są często sztywne, trudne do zrozumienia i nie zachęcają do przeczytania. A kiedy dotyczą zmian w regulaminie, często mamy wrażenie, że zostały napisane dla prawników, a nie klientów. Dlatego firma TSB postanowiła zapewnić, że klienci nie tylko przeczytają ich regulaminy i zapoznają się z zawartymi w nich warunkami, ale także je zrozumieją.
Mitsubishi Lancer Evo - budowanie lojalności wobec marki - Case studies
Mitsubishi Lancer Evolution jest ikoną, drogowym samochodem rajdowym, który zawstydza egzotyczne super-samochody. Tylko 700 sztuk było dostępnych w sprzedaży w Kanadzie, a celem kampanii było przypomnienie ich właścicielom o tym, że ich nowe Mitsubishi przyciągnie więcej uwagi fanów motoryzacji niż jakiekolwiek Porsche czy Ferrari.
Singapur Raffles Music College - uderzenie w dobry akord - Case studies
Singapur Raffles Music College, partner London College of Music, oferuje wybitną edukację muzyczną dla osób z wszystkich grup wiekowych i o różnym stopniu umiejętności. Ich wyzwaniem było rozwiać wizerunek uczelni jako elitarnej i przyciągnąć początkujących, aby dołączyli do ich podstawowego programu muzycznego.
Woosh konta Telecom - walka Dawida z Goliatem za pomocą Direct Mail. - Case studies
Wysokie ceny ustalone przez Telecom, operatora telekomunikacyjnego z Nowej Zelandii, były stałymi wiadomościami na pierwszych stronach serwisów informacyjnych i gazet. Niezależna sieć bezprzewodowa Woosh "zwietrzyła" w tym okazję do przejęcia niezadowolonych klientów informując ich, że mogą płacić o połowę mniej za telefon z pakietem od Woosh. Zapowiadało się zderzenie Dawida z Goliatem, a na domiar złego przy napiętym budżecie, Woosh stać było tylko na wysłanie listu w kopercie.
Land Rover i jadalny poradnik przetrwania. - Case studies
Land Rover w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (ZEA) stworzył praktyczny przewodnik przetrwania na pustyni jako prezent dla wszystkich właścicieli Land Roverów. Pełen ekstremalnych wskazówek, jak pozostać przy życiu na pustyni, został wysłany w opakowaniu odblaskowym by w razie potrzeby móc zasygnalizować potrzebę pomocy. Całość była związana metalową spiralą, która mogła być wykorzystana do gotowania. W ostateczności kierowcy mogliby również zjeść otrzymany poradnik, do którego produkcji wykorzystano tusz i papier jadalny, a jego wartość odżywcza była zbliżona do cheeseburgera.