Mitsubishi Lancer Evo – budowanie lojalności wobec marki

Mitsubishi Lancer Evolution jest ikoną, drogowym samochodem rajdowym, który zawstydza egzotyczne super-samochody. Tylko 700 sztuk było dostępnych w sprzedaży w Kanadzie, a celem kampanii było przypomnienie ich właścicielom o tym, że ich nowe Mitsubishi przyciągnie więcej uwagi fanów motoryzacji niż jakiekolwiek Porsche czy Ferrari.

Do szczęśliwych nabywców nowego Evo został wysłany pocztą specjalną zestaw powitalny, który miał pomóc chronić ich samochód przed niechcianymi odciskami palców. Wiadomość na przesyłce brzmiała: „W drodze nic nie dotknie Twojego Mitsubishi Lancer Evolution”. W środku była specjalna gąbka zamszowa z logiem Mitsubishi i pudełko zaawansowanej technologicznie pasty do samochodów TurtleWax®. Paczka zawierała również nośnik pamięci USB zawierający informacje o obsłudze klienta, a także materiał filmowy kanadyjskiej gwiazdy rajdowej Andrew Comrie-Picarda stawiającego pierwsze kroki na torze wyścigowym swoim Lancerem Evo.

Evo1Evo2

 

Mitsubishi wykorzystało okazję do budowania lojalności wobec marki wysyłając tą nieoczekiwaną paczkę tylko kilka dni po tym, jak właściciele wjechali do domu ich nowym samochodem.