Chcesz się dowiedzieć, jak skutecznie realizować nawet najtrudniejsze projekty Direct Mail? Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia specjalistów od marketingu bezpośredniego!
Eksperci
Co wspólnego mają ze sobą cyfrowi giganci, tacy jak Google, Amazon i Oracle? Wszyscy stosują direct mail w swoich działaniach marketingowych.
W ostatnich latach direct mailing został mocno przyćmiony przez intensywnie rozwijające się cyfrowe kanały komunikacji online. Na tle szybkiego internetu ta forma komunikowania wydawała się odstawać od epoki. Łatwiej było wysłać maila niż „pójść na pocztę po znaczek”. Direct mailingowi przypięto więc łatkę komunikacji przestarzałej i nieskutecznej. Tymczasem – po zachłyśnięciu się cyfrowymi kanałami komunikacji – obecnie obserwujemy powrót do tej najbardziej szlachetnej formy komunikacji, jaką jest właśnie wysyłka listów pocztowych. Czy czeka nas jej renesans? Paradoksalnie właśnie teraz, po latach zapomnienia i pomijania w budżetach marketingowych, direct mailing może stać się atrakcyjnym medium dla wielu firm.
Zastanawialiście się Państwo jak wygląda obecnie sytuacja na polskim rynku reklamy jeśli chodzi
o wykorzystywane kanały komunikacji i jaki mają one wpływ na odbiorców tych komunikatów – waszych klientów - i postrzeganie waszej marki?
Analiza jest jedną z tych zabawnych stron marketing bezpośredniego, aczkolwiek może nie być konceptem łatwym do uchwycenia dla tych, którzy ciężko walczą o to, aby 2 plus 2 równało się 4.
To paradoks. Direct Mail, narzędzie marketingowe, które ma 100% dotarcie do odbiorcy nie jest obecnie w pełni wykorzystywane przez marketerów i ich firmy w Polsce!