Złapmy klientów w „sieć” rozwiązując dwa problemy na raz.

Oto fakty. Winnipeg ma najwięcej właścicieli domków w Kanadzie w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Kochają oni też swój internet. Ale nie mogą się cieszyć się obydwoma w tym samym czasie, ponieważ wiejski rejony są zbyt odległe od łącz stałych opartych na technologii światłowodowej. Kolejnym interesującym faktem jest nazywanie Winnipeg stolicą komarów Kanady (mieszkańcy często określają komary jako ich prowincjonalne ptaki). Komary zmuszają domowników do pozostania w domu i bez internetu co może spowodować poczucie uwięzienia.

Rogers Rocket Hub zaoferował świetne rozwiązanie dla bezprzewodowego szybkiego internetu, ale świadomość ich marki i produktów była wśród właścicieli domków była znikoma. Aby rozwiązać oba problemy jednocześnie, firma wysłała direct mail tuż przed pierwszym długim weekendem, który rozpoczynał sezon wypoczynkowy w domkach aby podkreślić, jak dłużyć się może czas osób zmuszonych do pozostania w domu bez niezawodnego internetu. Przypadkowo w dniu nadania przesyłek, lokalne media również zgłosiły rekord eksplozji komarów w Winnipeg.

Moskit1

Mieszkańcy domków otrzymali list owinięty w prawdziwą moskitierę. Hasło na przesyłce odbiło się echem: „Jedziesz do domku? Nie zapomnij spakować moskitiery.” W porównaniu z poprzednią kampanią firmy Rogers nastąpił 200% wzrost nowych klientów co sprawiło, że firma zaczęła kontrolować 50% rynku dostawców internetu bezprzewodowego w Winnipeg.

Moskit2