House of Flames – Jak okazać miłość swojemu Harley’owi?

Harley-Davidson to jedna z najbardziej kultowych marek na świecie. Z głębokimi amerykańskimi korzeniami sięgającymi początku XX wieku, marka dziś uosabia ducha buntowników w każdym z nas. Ci, którzy mają szczęście posiadać jeden z ich motorów są dumni z ich posiadania.

Harley2

House of Flames, niemiecki dealer Harley-Davidson, odwołał się do tej dumy w kampanii direct mail, która podkreślała ich usługi posprzedażowe: detalowanie, zimowanie i usługi przechowywania. Podarowali klientom metalowy termos z kultowym logo Harleya. Docelowe gospodarstwa domowe otrzymały również kupon na żelową podkładkę grzewczą, którą można było odebrać w House of Flames.

Harley1

Inicjatywa reklamowa była znana jako „gorący ziemniak”. Poduszka cieplna zapewniała „gorący” nastrój, podczas gdy „ziemniak” przypomina charakterystyczny dźwięk V dwusilnikowego typowego Harleya. Powtarzając po angielsku „potato-potato-potato” ty też to rozpoznasz. W skrócie, klientom powiedziano: Możesz utrzymać ciepło swojego „gorącego ziemniaka” [tj. swojego Harleya], odpowiednio go przechowując i dbając o niego – to właśnie usługa, którą oferuje House of Flames.

Harley3

House of Flames pokazał swoim klientom, że jest tylko jeden sposób na przechowywanie krążownika szos – i zrobili to w stylu Harleya. Piętnaście procent tych, którzy otrzymali pocztę, zaczęło przechowywać swoje motory w House of Flames na zimę. Pojemność magazynu została wypełniona z dużym wyprzedzeniem. Zgodnie z prawdziwą tradycją Harleya, motocykliści byli w stanie okazać swojej ukochanej maszynie trochę miłości, nawet poza sezonem.