Herbata nie wychodzi z mody. Od wieków cieszy się uznaniem na całym świecie i pozostaje jednym z najbardziej lubianych napojów. Jednak jego popularność oznacza, że firmy herbaciane stają w obliczu ostrej konkurencji, aby przyciągnąć zarówno nowych, jak i uznanych miłośników herbaty.
Zima to najważniejszy czas w roku dla organizacji Göteborg Homeless Aid zajmującą się pomocą dla osób dotkniętych bezdomnością. To wtedy, szczególnie w okresie świątecznym ludzie mają tendencję do dzielenia się z innymi, którzy mieli mniej szczęścia w życiu niż oni sami. To także czas kiedy organizacja ma nadzieję na zebranie większości swoich funduszy na nadchodzący rok. Jednakże konkurencja o uwagę jest ogromna w Boże Narodzenie, zwłaszcza jeśli chodzi o darowizny.
Firmy Foot Locker i marka butów Jordan przeprowadziły wspólną marketingową kampanię cyfrową chcąc zwiększyć sprzedaż butów tej marki w okresie grudniowych świąt. Zdawali sobie sprawę, że ich odbiorcami są głównie młodzi ludzie, którzy zaczynają myśleć o wymarzonych prezentach kilka miesięcy wcześniej. W tym celu rozpoczęto działania w połowie listopada, aby pomóc młodym wziąć los swego prezentu w ich własne ręce.
80 procent ludzi, którzy zapisali się na siłownię na początku roku zrezygnuje w ciągu pięciu miesięcy. Utrzymanie motywacji jest trudne, zwłaszcza, gdy nie widzimy dobrych wyników na horyzoncie. Dlatego Brick – sieć salonów fitness z siedzibą w USA – wymyśliła kreatywny sposób na utrzymanie nowych członków na dobrej drodze.
American Garden to popularna kulinarna marka w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Pomimo dobrze sprzedającej się gamy przypraw, które mieli w ofercie, ich ostry sos marki sprzedawał się słabo i był zamawiany głównie przez restauracje. Na rynku ostrych sosów dominował sos Tobasco.
Firma postanowiła więc przekonać do wypróbowania jej Sosu Habanero używając Direct Mail.