Siłownie Brick – czyli jak „matrioszki” pomogły utrzymać nowych klientów.

Indywidualnie ilustrowane przez artystę lalki „matrioszki” połączono z planami treningowymi dla nowych członków siłowni. Warstwy lalek reprezentowały etapy postępów klienta w kierunku założonych celów fitness czy było to odchudzanie, czy przygotowanie na triathlon. Załączono plan na pięć miesięcy dysku USB, który znajdował się wewnątrz najmniejszej z lalek. Firma zainwestowała w sukces swoich klientów.

 

Matrioszka1  Matrioszki4

 

„Matrioszki” zostały wysłane do nowych członków jako zachęta do podążania za ich spersonalizowanym plan fitness. Każdy zestaw to dzieło sztuki, które prawie na pewno zostało wystawione w domu, służąc jako ciągłe przypominanie o dobrych intencjach. Aby wzmocnić kampanię i przyciągnąć więcej członków, wszystkie lalki zostały również pokazane na stronie firmy Brick wraz z dumnymi historiami od członków siłowni o tym, jak mailing
pomógł im zachować dyscyplinę treningową. Plakaty i treści społecznościowe pomogły w promocji i wzmocniły inicjatywę.

Matrioszki2