Sos Habanero – American Garden – „Mała księga wielkich konsekwencji”

Aby przyciągnąć uwagę zarówno dotychczasowych klientów, jak i festiwal kulinarnych, topowych szefów kuchni, blogerów kulinarnych i influencerów,
American Garden stworzył serię 10 miniaturowych książek, a każda z nich została stworzona przez innego artystę i przedstawiała historie drobnych przedmiotów, wydarzeń i błędów, które miały ogromne konsekwencje.

 

Habanero4

 

 

Stworzono „Małą księgę wielkich konsekwencji” i wysłano ją potencjalnych klientów z próbką nowego sosu. Ten mały zbiór wielkich historii doskonale podkreślał charakter sosu habanero American Garden – bezczelny, zabawny, mocny, a dołączony list dodatkowo podkręcał temperaturę zawartą w nim ofertą, która była ograniczona czasowo i umożliwiała otrzymanie bezpłatnych próbek.

 

Habanero3

 

Okazało się, że był to „mały mailing z dużymi konsekwencjami”. 60 procent odbiorców przesyłek złożyło zamówienia na nowy ostry sos. Dodatkowo rozgorzała dyskusja o kampanii w mediach społecznościowych, gdzie osoby, które spróbowały sosu polecały go innym wzmacniając tym samym wyniki i udowadniając, że gorące wiadomości szybko się rozchodzą!