„Direct Mail” – dodatek specjalny z magazynu PRESS 1-2/2021.
Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? – na to pytanie odpowiada Direct Mail, sekcja specjalna w najnowszym „Press”.
Prezentowane w niej są wyniki najnowszych (wrzesień/październik 2020 r.) badań ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Zasadniczym wnioskiem z badań jest istnienie ogromnej rozbieżności pomiędzy postrzeganiem direct mail wśród marketerów i konsumentów. O ile Ci pierwsi jeszcze nie doceniają tego kanału dotarcia, to konsumenci wolą katalogi i gazetki drukowane od ich odpowiedników w sieci.
W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej biblioteki badań.