Direct Mail – dodatek specjalny magazynu PRESS 2021

Direct Mail – sekcja specjalna w styczniowym Magazynie „Press”

„Direct Mail” – dodatek specjalny z magazynu PRESS 1-2/2021.

Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? – na to pytanie odpowiada Direct Mail, sekcja specjalna w najnowszym „Press”.

Prezentowane w niej są wyniki najnowszych (wrzesień/październik 2020 r.) badań ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Zasadniczym wnioskiem z badań jest istnienie ogromnej rozbieżności pomiędzy postrzeganiem direct mail wśród marketerów i konsumentów. O ile Ci pierwsi jeszcze nie doceniają tego kanału dotarcia, to konsumenci wolą katalogi i gazetki drukowane od ich odpowiedników w sieci.

W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej biblioteki badań.

Wejdź do biblioteki badań