Poznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.
Poznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.
Aż 80% internautów, którzy robili zakupy on-line w okresie przedświątecznym, kupiło prezent świąteczny przez Internet.
Większość firm prowadzi korespondencję reklamową zarówno do swoich obecnych, jak i do potencjalnych klientów. Również większość firm korzysta w takich sytuacjach z posiadanych baz danych, przy czym na ogół są to bazy samodzielnie gromadzone przez firmę, nie bazy kupowane na rynku.
Reklama w postaci drukowanych gazetek i katalogów, korespondencji reklamowej czy druków bezadresowych jest drugą najskuteczniejszą formą reklamy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Opinia i Rynek.
TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.
Klienci oceniają aplikację jako przydatną (96% korzystających), zazwyczaj cenią ją za szybkość, wygodę i to, że ułatwia pracę. Najczęściej klienci korzystają z funkcji drukowania etykiet (54%) oraz śledzenia statusu przesyłek (41%).