Poznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.
Poznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.
Większość firm prowadzi korespondencję reklamową zarówno do swoich obecnych, jak i do potencjalnych klientów. Również większość firm korzysta w takich sytuacjach z posiadanych baz danych, przy czym na ogół są to bazy samodzielnie gromadzone przez firmę, nie bazy kupowane na rynku.
TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.
Reklama w postaci drukowanych gazetek i katalogów, korespondencji reklamowej czy druków bezadresowych jest drugą najskuteczniejszą formą reklamy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Opinia i Rynek.
Klienci oceniają aplikację jako przydatną (96% korzystających), zazwyczaj cenią ją za szybkość, wygodę i to, że ułatwia pracę. Najczęściej klienci korzystają z funkcji drukowania etykiet (54%) oraz śledzenia statusu przesyłek (41%).