„Direct Mail” – dodatek specjalny z magazynu PRESS 1-2/2020.
Materiał zawiera 30 stron faktów i ciekawostek o rynku przesyłek reklamowych i bezadresowych.
Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź m.in. na to pytanie można znaleźć w w 30-stronicowej sekcji o skutecznym wykorzystaniu direct mail będącej dodatkiem do magazynu „Press”.
Jak wynika z badań, ponad połowa osób otrzymujących gazetki reklamowe, ulotki czy katalogi decyduje się skorzystać z przedstawionych w ten sposób ofert.
W najnowszym „Press” eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać direct mail, żeby zbudować więź z odbiorcą. Praktycy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w branży. Pokazujemy rozwiązania najlepszych i pytamy o kampanie, które nie zadziałały. Prezentujemy firmy działające w tym segmencie marketingu bezpośredniego.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszej biblioteki badań.