Badania i trendy

badania-i-trendy-mainPoznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.

 

 

 

 

Badanie - Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych - II edycja - 2021 r. - Badania i trendy
Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
Direct Mail - dodatek specjalny magazynu PRESS 2021 - Badania i trendy
Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.
Badanie - Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych - I edycja - 2020 r. - Badania i trendy
Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź na to pytanie znajdą Państwo w badaniach opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
Direct Mail - dodatek specjalny magazynu PRESS 2020 - Badania i trendy
Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź m.in. na to pytanie można znaleźć w w 30-stronicowej sekcji o skutecznym wykorzystaniu direct mail będącej dodatkiem do magazynu „Press”.
Badanie percepcji reklamy: Materiały dostarczane do skrzynki pocztowej - Badania i trendy
Materiały dostarczane do skrzynki pocztowej, jeżeli są niewłaściwie targetowane i przesyłane zbyt często mogą pozostawić złe wrażenie u odbiorców. Jednak przygotowane właściwe i skierowane do odpowiedniej grupy odbiorców są skutecznym narzędziem marketingowym. Adresaci często zachowują je do późniejszego wykorzystania, a większość z nich codziennie zagląda do skrzynki pocztowej.