Celem badania było poznanie opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
Dlaczego drukowane katalogi i gazetki reklamowe są skutecznym, a przy tym najmniej irytującym kanałem sprzedaży? W najnowszym „Press” zobaczycie najciekawsze kampanie i prezentację firm działających w tym segmencie rynku. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać ten kanał marketingu bezpośredniego, a praktycy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z tej branży.
Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź na to pytanie znajdą Państwo w badaniach opinii Polaków na temat papierowych materiałów promocyjnych Direct Mail na tle opinii na temat innych form komunikacji marketingowej.
Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź m.in. na to pytanie można znaleźć w w 30-stronicowej sekcji o skutecznym wykorzystaniu direct mail będącej dodatkiem do magazynu „Press”.
Materiały dostarczane do skrzynki pocztowej, jeżeli są niewłaściwie targetowane i przesyłane zbyt często mogą pozostawić złe wrażenie u odbiorców. Jednak przygotowane właściwe i skierowane do odpowiedniej grupy odbiorców są skutecznym narzędziem marketingowym. Adresaci często zachowują je do późniejszego wykorzystania, a większość z nich codziennie zagląda do skrzynki pocztowej.