Badania i trendy

badania-i-trendy-mainPoznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.

 

 

 

 

Badanie klientów instytucjonalnych usług listowych i reklamowych - Badania i trendy

W zakresie jakości obsługi Poczta Polska została przez klientów najwyżej oceniona za obszar doręczeń oraz swą renomę. W następnej kolejności za terminowość i skuteczność doręczeń.

Badanie zadowolenia klientów z zakupów zrobionych w Internecie przed Świętami Bożego Narodzenia - Badania i trendy

Aż 80% internautów, którzy robili zakupy on-line w okresie przedświątecznym, kupiło prezent świąteczny przez Internet.

Badanie sposobu komunikacji firm z Klientami - Badania i trendy

Większość firm prowadzi korespondencję reklamową zarówno do swoich obecnych, jak i do potencjalnych klientów. Również większość firm korzysta w takich sytuacjach z posiadanych baz danych, przy czym na ogół są to bazy samodzielnie gromadzone przez firmę, nie bazy kupowane na rynku.

Badanie percepcji reklamy: Działania reklamowe firm - Badania i trendy

Reklama w postaci drukowanych gazetek i katalogów, korespondencji reklamowej czy druków bezadresowych jest drugą najskuteczniejszą formą reklamy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Opinia i Rynek.

Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego Raport z badania TGI - Badania i trendy

TGI od ponad 15 lat pozostaje rynkowym standardem pomiaru konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia w Polsce. Wyniki badania umożliwiają opisy grup celowych konsumentów ponad 3500 marek w przeszło 300 kategoriach produktowych, stanowią też podstawowe narzędzie do planowania mediów.