Badania i trendy

badania-i-trendy-mainPoznaj najnowsze wyniki badań marketingowych oraz raporty podsumowujące rozwój rynku usług Direct Mail w Polsce i na świecie.

 

 

 

 

Badanie percepcji reklamy: Materiały dostarczane do skrzynki pocztowej - Badania i trendy
Materiały dostarczane do skrzynki pocztowej, jeżeli są niewłaściwie targetowane i przesyłane zbyt często mogą pozostawić złe wrażenie u odbiorców. Jednak przygotowane właściwe i skierowane do odpowiedniej grupy odbiorców są skutecznym narzędziem marketingowym. Adresaci często zachowują je do późniejszego wykorzystania, a większość z nich codziennie zagląda do skrzynki pocztowej.
Badanie klientów instytucjonalnych usług listowych i reklamowych - Badania i trendy

W zakresie jakości obsługi Poczta Polska została przez klientów najwyżej oceniona za obszar doręczeń oraz swą renomę. W następnej kolejności za terminowość i skuteczność doręczeń.

Badanie zadowolenia klientów z zakupów zrobionych w Internecie przed Świętami Bożego Narodzenia - Badania i trendy

Aż 80% internautów, którzy robili zakupy on-line w okresie przedświątecznym, kupiło prezent świąteczny przez Internet.

Badanie sposobu komunikacji firm z Klientami - Badania i trendy

Większość firm prowadzi korespondencję reklamową zarówno do swoich obecnych, jak i do potencjalnych klientów. Również większość firm korzysta w takich sytuacjach z posiadanych baz danych, przy czym na ogół są to bazy samodzielnie gromadzone przez firmę, nie bazy kupowane na rynku.

Badanie percepcji reklamy: Działania reklamowe firm - Badania i trendy

Reklama w postaci drukowanych gazetek i katalogów, korespondencji reklamowej czy druków bezadresowych jest drugą najskuteczniejszą formą reklamy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Opinia i Rynek.