INFOLINIA Poczty Polskiej to narzędzie, które usprawnia bieżącą obsługę Klientów i podnosi prestiż firmy. Zewnętrzny, dedykowany numer do telefonicznego kontaktu z Klientami pozwala na tworzenie trwałych relacji oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Zleceniodawcy.
Rzetelnie przygotowane i przeprowadzone BADANIA marketingowe umożliwiają nie tylko określenie popytu i trendów sprzedażowych, ale są również pomocnym narzędziem wspierającym planowanie strategii oraz innych działań wyznaczających kierunki rozwoju firmy Zleceniodawcy.
Poznanie opinii, oczekiwań oraz preferencji Klientów odbywa się w trakcie bezpośredniej rozmowy telefonicznej, której zasady i ostateczna forma określone są w umowie zawartej pomiędzy Pocztą Polską a Zleceniodawcą.
Przeprowadzeniem BADAŃ marketingowych zajmują się konsultanci Contact Center Poczty Polskiej, których doświadczenie wynika z prowadzonych kampanii wychodzących (outbound) dla kilkudziesięciu firm rocznie.
Dlaczego warto?
Koszty zewnętrznego zlecenia BADAŃ marketingowych nie wymagają dużych nakładów finansowych koniecznych w przypadku utrzymywania własnego działu badań opinii i rynku.
Szybka i rzetelna analiza pozyskanych wyników umożliwia podejmowanie trafnych decyzji strategicznych, wzmacniając pozytywny wizerunek Zleceniodawcy.
- Bieżący dostęp do informacji o rynku
- Możliwość szybkiego dotarcia do wielu grup konsumentów
- Zespół doświadczonych konsultantów Contact Center
- Elastyczne godziny pracy
- Wsparcie w zakresie przygotowania badania
- Optymalizacja kosztów
- Wysoki standard usługi