Badanie „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów marketingowych” JUŻ DOSTĘPNE
Z radością ogłaszamy, że najnowsza edycja naszego badania jest już gotowa do pobrania! A co więcej – zostało ono objęte patronatem przez Pracodawcy RP
Najnowszy raport wykonany przez ARC Rynek i Opinia i Opinia na zlecenie Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB potwierdza, że gazetki i ulotki promocyjne odgrywają ważną rolę w decyzjach zakupowych Polaków.
Co mówią wyniki?
– 86% Polaków sprawdza skrzynkę pocztową co najmniej raz w tygodniu.
– 44% badanych uważa, że sklepy powinny wydawać papierowe gazetki promocyjne.
– 42% użytkowników gazetek regularnie robi na ich podstawie zakupy.
– 70% Polaków traktuje gazetki jako źródło informacji o produktach w atrakcyjnych cenach.
️ Drukowane materiały reklamowe to nie tylko skuteczny sposób na dotarcie do klientów, ale także pomoc w zarządzaniu domowym budżetem!