Reklamodawca ■ Mazda
Sektor ■ Motoryzacja
Medium ■ Direct Mail + WWW
Grupa docelowa ■ 44 184 właścicieli samochowdów
Data ■ 2012
Opis
Ta kampania miała w swoich założeniach dwa cele. Pierwszy, nakłonić klientów do odwiedzin w salonach. Drugi, wzbogacić i zaktualizować bazę danych o klientach. Przekonanie właścicieli samochodów Mazdy do wykonania przeglądów okresowych w autoryzowanych serwisach z pewnością nie jest łatwe. Dealerzy musieli przekonać klientów, że coroczne badanie techniczne w ASO nie koniecznie musi wiązać się z wysokimi kosztami.
Kierowcy otrzymali przesyłki Direct Mail zawierające link do personalizowanej strony landing page. Poza informacją i linkiem, mailing zawierał voucher upoważniający do wykonania przeglądu okresowego w cenie 14.95 EUR oraz udziału w losowaniu iPad’a i aparatu cyfrowego. Aby wykorzystać voucher i zapisać się do konkursu, klienci musieli zweryfikować swoje dane adresowe i uzupełnić brakujące lub nieaktualne informacje.
Wyniki
Kampania zakończyła się sukcesem: 5,026 unikalnych wizyt na landing page, 2,656 wykorzystanych voucherów na przegląd, z których 1,891 w wyniku komunikacji poprzez direct mail. Co więcej, 2,963 klientów zaktualizowało lub rozszerzyło swoje dane w CRM Mazdy.