Canadian Down and Feather

Wyzwanie

Canadian Down & Feather sprzedaje wysokiej jakości kołdry, poduszki i nakładki na materace zarówno przez sprzedawców detalicznych (Wayfair, Amazon, eBay, Costco i The Bay), jak i przez własną stronę internetową. Chociaż firma odnotowywała spory ruch na swojej stronie internetowej, te wizyty nie przełożyły się na sprzedaż, ponieważ niektórzy klienci porzucali wypełnione koszyki, a inni opuszczali witrynę jeszcze przed dodaniem do koszyka jakiegokolwiek produktu. Firma Canadian Down & Feather potrzebowała nowego sposobu na ponowne zaangażowanie odwiedzających witrynę i zakupu.

 

Canadian Down & Feather - case study

 

Call to action

Poprzez analizę danych firma Canadian Down & Feather wykorzystała dane kupujących, aby rozpocząć kampanię remarketingową.

Przez trzy miesiące przeglądarki internetowe z Ontario, Quebecu, Alberty i Kolumbii Brytyjskiej były witane wyskakującym okienkiem z prośbą o udostępnienie informacji o swojej lokalizacji. Adresy tych, którzy się zgodzili zostały zebrane z przeglądarek, następnie wyselekcjonowano osoby mieszkające w domach jednorodzinnych, które eksplorowały witrynę, ale wyszły bez dokonania zakupu – zwracając szczególną uwagę na przedmioty, z którymi wchodziły w interakcję w witrynie.

W oparciu o te informacje firma Canadian Down & Feather ponownie skierowała do tych osób reklamę wysyłając ją pocztę bezpośrednią (direct mail) ze specjalną ofertą na przeglądane artykuły w celu zwiększenia liczby konwersji i liczby nowych klientów.

 

Canadian Down & Feather - case study2

 

Wyniki

Kampania wygenerowała średni przychód z zamówienia o ponad 450 USD – o 65 procent wyższy niż cyfrowe strumienie marketingowe marki za pośrednictwem Google Ads, Mailchimp i Facebooka.

Reklama direct mail stworzyła skrót do rozważenia, który pomógł ludziom namacalnie ocenić markę i produkty. Ponad połowa (56%) respondentów kupiła przedmioty wyróżnione w reklamie bezpośredniej (które wcześniej oglądali w Internecie). Angażując zmysły, media fizyczne mają dużą przewagę nad cyfrowymi w przekazywaniu jakości i wartości produktu.

Ogólnie rzecz biorąc, kampania wygenerowała przychody przekraczające 11 000 USD, ale wyniki wyróżniały się z innych powodów.

Zakupów dokonywały nawet osoby, do których korespondencja ta nie była kierowana. Oznacza to, że ci, którzy otrzymali przesyłkę direct mail do swojego domu, podzielili się tą promocją z innymi.