Reklamodawca ■ Jaguar Land Rover
Sektor ■ motoryzacyjna
Medium ■ druki, listy reklamowe, e-mail, SMS
Grupa docelowa ■ Młoda, zamożna, zaawansowana technologicznie
Data ■ 2019
Przesyłka została wysłana do młodej, zamożnej, zaawansowanej technologicznie grupy, która ceni wzornictwo i marki premium.
Agencja zdawała sobie sprawę, że pocztą elektroniczną nie osiągną celu, więc zdecydowali się na wykorzystanie tradycyjnej poczty. Jednak ta musiała być wystarczająco radykalna i zaawansowana technologicznie, aby ich zaangażować. Wykorzystano więc technologię umożliwiającą zarezerwowanie jazdy testowej za pomocą jednego przycisku na przesłanym urządzeniu. Luksusowy pakiet direct mail ujawnił kuszący wygląd i funkcje samochodu. naciśnięcie świecącego przycisku zapłonu rezerwowało jazdę próbną, uruchamiając jednocześnie sms i potwierdzenie e-mailem. Wszystko to odbywało się w czasie rzeczywistym w sposób zgodny z RODO, który nie wymagał rejestracji klienta, wstępnej interakcji ani połączeń bluetooth, czy też wi-fi.
Wyniki kampanii ukazały się w 36 publikacjach, 32 witrynach oraz w popularnych mediach społecznościowych. Oprócz dostarczonych wskaźników kampania stała się popularna. Z ponad 2000 próśb o jazdę próbną 5% kupiło nowy model Evoque. Przy budżecie 150 000 £ zwrot z inwestycji w ostatniej chwili wyniósł 24:1.