Właściciele volkswagena są niezwykle dumni ze swoich pojazdów i dokładają wszelkich starań, aby o nie dbać. Ponieważ dziesiątki tysięcy Kanadyjczyków co roku kupują nowe VW, pojawiła się znacząca szansa na zbudowanie lojalności klientów po tym, jak pojazd opuści parking firmy. Chcąc poinformować klientów o szerszej gamie produktów i usług oraz doskonałych opcjach gwarancji i akcesoriach, Volkswagen zabrał się do pracy.
Aby rozszerzyć emocje związane z posiadaniem samochodu poza oryginalny zakup, zbudować lojalność klientów i zwiększyć swoją działalność, kultowy producent samochodów stworzył spersonalizowany pakiet powitalny, który zawierał idealny prezent dla nowego właściciela samochodu. Profesjonalne narzędzie do czyszczenia usuwa sok drzewny, ptasie odchody i inne uporczywe zabrudzenia, których myjnie samochodowe nie są w stanie łatwo usunąć. Nazywany Neu (po niemiecku „nowy”), produkt przedłuża fazę „miesiąca miodowego” związanego z posiadaniem nowego pojazdu, podczas gdy pakiet pokazuje, że Volkswagen to coś więcej niż tylko samochody.
Tym przemyślanym prezentem, Volkswagen dał jasno do zrozumienia, jak bardzo cenią swoich klientów, dostarczając jednocześnie wszystkich informacji potrzebnych do tego, aby ich ukochane samochody wyglądały i jeździły jak nowe. Kampania direct mail pomogła przekształcić doświadczenie klienta w długoterminową relację, jednocześnie zwiększając lojalność wobec marki.