Wysokie ceny ustalone przez Telecom, operatora telekomunikacyjnego z Nowej Zelandii, były stałymi wiadomościami na pierwszych stronach serwisów informacyjnych i gazet. Niezależna sieć bezprzewodowa Woosh „zwietrzyła” w tym okazję do przejęcia niezadowolonych klientów informując ich, że mogą płacić o połowę mniej za telefon z pakietem od Woosh. Zapowiadało się zderzenie Dawida z Goliatem, a na domiar złego przy napiętym budżecie, Woosh stać było tylko na wysłanie listu w kopercie.
Więc wydrukowali list w intensywnej zieleni dla dramatu i pilności. Potem rozerwali każdy list na pół ręcznie przed wysłaniem do 50 000 skrzynek pocztowych w całym Auckland. Wykorzystując negatywny oddźwięk wokół cen telekomunikacyjnych, zakomunikowali śmiało ile ludzie oszczędzaliby dzięki Woosh.
I to okazało się niesamowicie przekonujące. Wyniki w pierwszym okresie kampanii spowodowały rekordowy napływ klientów każdego dnia. Kampania spowodowała 62% wzrost klientów na obszarach, w których wysłano direct mail – co przełożyło się na ogólnokrajowy wzrost sprzedaży o 9,3%.