Indywidualnie ilustrowane przez artystę lalki „matrioszki” połączono z planami treningowymi dla nowych członków siłowni. Warstwy lalek reprezentowały etapy postępów klienta w kierunku założonych celów fitness czy było to odchudzanie, czy przygotowanie na triathlon. Załączono plan na pięć miesięcy dysku USB, który znajdował się wewnątrz najmniejszej z lalek. Firma zainwestowała w sukces swoich klientów.
„Matrioszki” zostały wysłane do nowych członków jako zachęta do podążania za ich spersonalizowanym plan fitness. Każdy zestaw to dzieło sztuki, które prawie na pewno zostało wystawione w domu, służąc jako ciągłe przypominanie o dobrych intencjach. Aby wzmocnić kampanię i przyciągnąć więcej członków, wszystkie lalki zostały również pokazane na stronie firmy Brick wraz z dumnymi historiami od członków siłowni o tym, jak mailing
pomógł im zachować dyscyplinę treningową. Plakaty i treści społecznościowe pomogły w promocji i wzmocniły inicjatywę.
